Wittere tanden tips?

Hoii, heeft iemand tips voor wittere tanden?
behalve:
goed je tanden poetsen
tanden bleken
bakpoeder

Volgens mij is er niet echt een andere manier, haha.
Maar je kan misschien thuis zelf je tanden bleken met die Crest Whitestrips :slightly_smiling_face: Heb er iig veel goeds over gehoord.

Bakpoeder? O__O

Veel aardbeien eten. :3

Jaa dat werkt best goed! het is best slecht voorje glazuur maar het kan niet echt super veel kwaad alsje het soms doet :stuck_out_tongue:

Kan je die ook gewoon bij kruidvat ofzo kopen?

Nee, volgens mij kun je die alleen online kopen.

Maar hoe zit dat met die bakpoeder dan?
Moet je dan gewoon een hap bakpoeder in je mond doen en dan uitspugen? :open_mouth: Of wat bakpoeder op je tanden wrijven?
Nooit van gehoord haha, maar als het werkt :stuck_out_tongue:

^Nou wat ik doe is op een wattenstaafje(zo een ding voorje oren xD) een beetje water doen dan in de bakpoeder dopen dan op je tanden smeren en 5min ermee lopen kijk wel uit dat je het niet op je lippen smeert en ook niet opje tandvlees aleen je tanden! dan mond spoelen met koud water. doe dan vaseline of labello op je lippen want het is niet echt goed als het opje lippen komt, dan krijg je velletjes enzo.Je moet het aleen niet te vaak doen :stuck_out_tongue:

^Haha oké, dat wil ik toch eens proberen :stuck_out_tongue: :grinning: Zal het niet te vaak doen inderdaad, bovendien mijn lippen zijn al zo droog :open_mouth:

Tanden poetsen met tandpasta waar whitening in zit. Scheelt echt heel erg in vergelijking met gewone tandpasta (weet niet of je dat al doet?) kost niks extra’s en als je kauwgom koopt, kauwgom kopen waar ook whitening in zit. die kauwgom zijn soms wel ietsie duurder.
Ik gebruik dat ook alle2 en ik merk verschil n__n ik hoop jij ook!
Verder weet ik het niet zo. Want gelukkig zijn mijn tanden wel wit (:

Behalve het witter maken van je tanden, kan je ook het gele voorkomen.
Namelijk; na het eten van groenten en fruit minimaal een half uur wachten met tandenpoetsen & koffie en zwarte thee zo weinig mogelijk tot niet drinken

Misschien doe je dit allemaal wel. Maar dacht meld het toch maar (: want bij mij werkt het wel heel goed zonder dat ik rare middeltjes hoef te gebruiken.

^Dankjj ja whitning tandpasta gebruik ik al, maar dat kauwgom ga ik wel aanschaffe n denk ik :stuck_out_tongue:

serieus dit volg ik want mijn tanden zijn zo geel als mosterd, ik gebruik al whitening tandpasta.

http://www.youtube.com/watch?v=r0FuKBw9-m8
jeaaah, i love beautygloss.

Dat kan echt heel slecht zijn, zoals mascha ook al in de beschrijving heeft geschreven:

LET OP! Ik heb nu van meerdere mensen (waaronder iemand van WIT, waar ik mijn tanden heb laten bleken) gehoord dat dit erg slecht is voor je tanden! Het is leuk om een keertje te proberen, maar hou het daar ook bij. Het zuur schijnt erg slecht te zijn voor je tanden! Oops, sorry voor de foute info, ik wist niet dat het zó slecht was…

ja klopt, maar wat gebeurt er dan eigenlijk.

Ojaa de reden dat ik mijn tanden witter wil hebben:
ik krijg en beugel (spleetje tussen tanden ielll)
en ik wil ook wel graag witte tanden, mijn tanden zijn niet geel maar ik wil echt een wow effect zegmaar :stuck_out_tongue:

-

Bij mij hebben ze dt niet gedaan? haha

Ik raad je Hollywood smile tandpasta aan. Te koop voor 3 euro bij de DA drogist. 2 minuten laten intrekken, poetsen, en je tanden worden superwit! Het is ook niet schadelijk.

Voor meer kijk op www.uberconsumer.nl