Wittere tanden (niet bleken) maar strips

Hoi.
2 Vriendinnen van mij hebben altijd mooie witte tanden. Toen ik vroeg hoe dit kwam zeiden ze dat ze strips gebruiken. Maar rond de 15 euro en je kan het bestellen op internet. Doet iemand van jullie dit ook? Ik wil soms ook echt me tanden laten bleken maar is zo duur daarom dacht ik dat mischien die strips wel een uitkomst waren. Heb alleen gevoelige tanden dus vroeg me af wat jullie ervaring hiermee is. Volgens mij heet het crest whitestrips.

www.2530.nl

Bij mij heeft het geholpen, maar ik denk dat het per persoon verschilt aangezien alle tanden anders zijn. Ik heb ze trouwens via ebay besteld.

Die strips bleken je tanden ook gewoon, het is geen magie oid. Al die dingen zijn hoe dan ook slecht voor je tanden, zéker als je al gevoelige tanden hebt kun je er de meest nare klachten van krijgen.

oke, nou wat ik ook had. Ik vindt het bij mijn vriendin net te wit. Je ziet zeg maar dat ze gebleekt zijn. Ik wil ze net wit genoeg hebben dat ik gewoon mooie witte tanden heb en niet dat me tanden bijna licht geven haha.

www.2530.nl

ik heb mn tanden vorige week laten witten bij Clean White, echt een aanrader. ze bleken met een nieuwe techniek, zonder peroxides of andere chemische producten en… je zit gewoon in een bankstel naar een film te kijken! Echt een uitkomst, het lijkt ook totaal niet op een tandarts praktijk, maar juist heel knus en gezellig.
De behandeling duurt maar 20 min. en mijn tanden zijn 9 tinten witter geworden! zonder pijn, met het oude bleken had ik echt last van gevoeligheid. maar mu niet ik vind het een aanrader .
Clean White ze hebben ook een site, www.clean-white.nl