Wittere tanden krijgen

Weet iemand hoe je op een natuurlijke manier wittere tanden kunt krijgen? Er staat wel vanalles op internet, maar wat heeft echt voor 1 van jullie gewerkt? Een goede tandpasta of iets anders?

Kurkuma werkt best wel. Gewoon te koop in de supermarkt. Je maakt je (oude) tandenborstel nat en dipt hem in de kurkuma, daarna een paar druppeltjes water erop laten druppelen en poetsen maar!

Beetje bakingsoda op je tandenborstel doen en dan poetsen. Niet doen als je een beugel hebt, daar gaat hij kapot van!

Oral B heeft een ‘‘tandpasta’’ (het is geen echte tandpasta) die je kan gebruiken om wittere tanden te krijgen. Bij mij helpt het wel een beetje maar ik vergeet het vaak te gebruiken. Je moet wel eerst gewoon poetsen met tandpasta en daarna met die whitning tandpasta.

Het is geen natuurlijke manier om je tanden witter te maken, maar ik ben heel erg tevreden over de Crest Whitestrips! Deze zijn te bestellen via een Nederlandse site (Whitestripswinkel) en je kunt zelf bepalen hoe wit je je tanden wilt hebben aan de hand van je keuze voor een bepaald type strips.

Meer info hierover? Feel free to ask!