witte waas voor ogen!! HELP!

heej…ikheb gister mijn kleurlenzen die ik had besteld binnengekregen (bekocht bij geocandy.nl) en gister deed ik ze paar uurtjes in, nix aan de hand ze zat goed.
maar vandaag ging is shoppen met vriendinnen, en had die kleurlenzen dus in, en opeens zag ik een witte waas voor mijn ogen die steeds erger werd! knipperen en tranen hielp allemaal niet ik had ze even uit maar hielp ook niet.
nu ik weer thuis ben heb ik ze uit gedaan en zie ik nog steeds een witte waas!
ik heb mezelf laten huilen en heb mijn ogen gespoeld, nix helpt.

heeft iemand dit ook en weet iemand wat ik ertegen kan doen!?
alvast super bedankt!
xx *meisje met paniek*

zit er ook echt een waas over je iris? of “zie” je het alleen maar alsof het zo is? want als er echt een witte waas over hangt heb je misschien een ontsteking… je moet trouwens sowieso oppassen met van die fun lenzen want ze zijn niet altijd goed voor je ogen…
ik zou even de huisarts bellen eigk.

ik “zie” een witte waas maar in de spiegel niet zeg maar…:S

Misschien is de lens zelf vies?

DOE ALSJEBLIEFT DIE LENZEN NOOIT MEER IN!!

Verder is het verstandig om naar de huisarts te gaan, of een opticien.

Heb je ze een nacht ingehouden dan?

dan heb je (hopelijk) geen ontsteking. hoe lang heb je ze al uit? als je ze echt al een aantal uren uit hebt en je ziet nog steeds echt een witte waas zou ik toch even naar de huisarts bellen. je hebt maar een paar ogen dus better safe than sorry :wink:

Sowieso de huisarts bellen.
Misschien heb je ze te lang ingehad.
Volgens mij kunnen die dingen echt je ogen beschadigen…

:S ik denk dat je naar de dokter moet. Zo’n lenzen mag je ook nooit van een site bestellen.

Inderdaad sowieso de huisarts bellen! Ik heb ook wel eens een waas voor mijn ogen, maar dan zit er van dat oogvuil voor mijn pupil, wat dus niet bij jou het geval was

Die lenzen nooit meer indoen en naar de huisarts gaan. Misschien help gewoon een nachtje slapen ook wel.

ik heb ze nu al 2 uurtjes uit en gaat wel iets beter…alleen prikken mijn ogen nog wel :S
ik doe die dingen NOOIT meer in! :rage:
als het morgen erger/nogsteeds zo is dan bel ik de huisarts wel
tanx meiden!
(ben er eigelijk alleen maar banger van geworden :stuck_out_tongue:)

oh en trouwens meiden, koop ajb geen lenzen via het internet, zeker geen funlenzen. je kan ze bij de opticien ook halen. dat is duurder maar dan zijn ze wel niet schadelijk voor je ogen. je hebt maar een paar ogen dus geef dan liever wat meer uit dat je zeker bent dat het geen kwaad kan want ze verkopen vanalle troep op het internet :wink:

Die site ziet er nou ook niet zo betrouwbaar uit.

1. je moet wennen aan lenzen.
  2. dat betekent dus dat je ze niet de hele dag in kan, maximaal 2 uur op de eerste dag.
  3. je moet lenzen erg goed onderhouden en ik neem aan dat je niet weet hoe dat moet als je nog nooit lenzen hebt gehad.
  4. funlenzen zijn slechte kwaliteit, dus ik zou er al nooit aan beginnen.
  5. met mijn lenzen heb ik ook wel eens een waas, gaat bij mij wel weg na een paar uur.
  6. zo niet? dokter.

Als ik jou was zou ik meteen naar de huisarts gaan.

huisarts.

Dokter; sowieso (:

je moet fum lenzen eerst een paar uur laten weken in lenzen vloeistof … want in de vloeistof waar ze uit komen is niet goed voor je ogen … die vloeistof is bedoelt om de lenzen steriel te houden