Witte vegen op nieuwe h&m schoenen, help!

Ik heb begin deze week deze schoenen bij de h&m gehaald, alleen er komen dus steeds opnieuw een soort witte vegen (vooral op de neuzen, maar ook aan de zijkanten en achterkant, ook aan de randjes) op (het lijkt op krijt) je kan het gewoon wegvegen met water, maar hierdoor krijg je dus watervlekken. Ook al veeg je het 100 keer per dag weg, het is binnen een half uurtje weer terug, zelfs s’nachts (als ik ze niet draag). 2 vriendinnen die deze schoenen ook hebben hebben hetzelfde probleem. Wie kan mij helpen? Wat is dit, hoe gaat het weg voor altijd?

http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/J86%2001888%2014210%2090%200138%202.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]

Dat is echt raar… Misschien komt het doordat de schoenen tegen elkaar aankomen? Maarja… 's nachts gaan die schoenen niet wandelen haha, dus dat kan eigenlijk niet…

Ik heb dat ook met die schoenen, maar het interesseert me vrij weinig. Ik heb het vooral bovenop de neus van de schoen. Ik vind het wel vreemd ja…

Hmm, upje!

Ik heb dat ook bij mijn sleehakken van de H&M in die kleur, maar ik laat het maar gewoon zitten…

Up!

-

Ik heb precies hetzelfde.
Ik heb 4 dagen in new york gelopen en die hele schoenen zijn naar de klote :’)
Er is een hele laag af zegmaar.
Dit zijn gewoon geen goede schoenen.