witte truitjes & bh's

ik heb zwart & witte bh . welke bh kan ik t beste onder een wit truitje aandoen?
k word er stapel gek van

Eigenlijk huidskleurig natuurlijk.
Maar als je alleen zwart en wit hebt zou ik het even allebei proberen en kijken welke het minst doorschijnt (waarschijnlijk schijnen ze allebei wel door, dan kun je er altijd nog een hemdje overheen doen).

dat vraag ik me ook vaker af… maar ik denk een witte, ((zwart schijnt té erg door!)) met nog een hemdje erbij ofzo?

huidskleur zie je toch ook? of ben ik nou zo dom? :stuck_out_tongue:

[nohtml][b][message=2712150,noline]Whizzkid1 schreef op 09 mei 2008 @ 14:52[/message]:[/b] [...]

huidskleur zie je toch ook? of ben ik nou zo dom? :stuck_out_tongue:[/nohtml]

Nee hoor, bij mij zie je huidskleur helemaal niet.

Zwart valt juist wel mee, onder een wit shirtje… Eigenlijk zie je alles wel een beetje, dus ik maak me er gewoon niet meer druk om, ze weten toch wel dat ik een BH aan heb, dus zolang het mijn outfit niet teveel verpest…

Wit

Ik vind zwart :stuck_out_tongue:
maar het liefst huidskleur denk ik.

neee je moet rood eronder doen dat zie je helemaal niet, mijn moeder vertelde me het en toen deed ik dat en je zag helemaal niks.

:stuck_out_tongue:

wit valt meer op als zwart ^^

Ik doe bij wit altijd wit, en dan een topje erover en dan mn shirt :wink:

Tot het gaat regenen XD

Ik doe meestal gewoon een topje over me bh :sunglasses:

Lijk me gvd logiesh

ik heb vndg ook een wit shirtje gekocht, wou eentje die niet doorscheen, maarja. Oja, die van de Only schijnen meestal niet zo door, of je kan die kopen of gwn nog een hempje onder je shirt aandoen:)

huidskleur

Ik zou felrood met kant doen :slightly_smiling_face: Gaat heel goed vooral als je er water op gooit. echt het proberen waard…

NEe ik zou eigenlijk een huidskleurige aandoen. En anders maakt het ook niet uit. Dan zou ik er gewoon een hempje overdoen :slightly_smiling_face:

je moet er een baby blauwe baby roze of huidskleurig onder doen.
bij de hema hebben ze nu zoon colectie huidskleurige. je moet er echt geen witte onder doen dat valt echt op.

rood schijnt ook niet door, ik vond het raar dat zo’n felle kleur niet doorschijnt, ik heb dat ook maar ergens gelezen en getest, en hij schijnt niet door

als het regent zie je alles onder wit.