Witte trui H&M HOE TE COMBINEREN!!!!

zo’n soort trui heb ik al een tijdje(alleen dan die andere die er niet meer is van 14,95). maar ik zou het leuk vinden om hem een keer anders te dragen, maar ik ben inspiratie loos. hij is trouwens niet oversized.

x

Een corduroy broek zou er vast leuk bij staan, wat goudkleurige sieraadjes misschien?

Het is inderdaad wel erg lastig om een witte basic trui te combineren hmm :S

In deze H&M contest zit een opdracht met deze trui, misschien kun je daar inspiratie uithalen? =)
http://forum.girlscene.nl/forum/contests/special-hm-contest-vol-261046.0.html

Heel erg bedankt iedereen
x

Ik heb bijna dezelfde, maar met beige erin. Ik heb er meestal een gewone spijkerbroek onder aan, en misschien laarzen of allstars erbij? Goud, zilver kan er sowieso bij, een grote ring is ook mooi. En een visgraatvlecht in je haar staat meestal ook al superleuk!

Ik zou er een (spijker) blouse onder dragen zodat je het kraagje ziet, zo draag ik meestal truien

Miss bij een bloemetjesbroek? En dan de voorkant van de trui in de broek steken en de achterkant gewoon los?

Een gewone, donkere jeansbroek zal er vast wel bij passen.

Met een bordeauxrode broek is het echt super leuk ! :flushed:

Met een zwarte leren broek vind ik hem heel leuk.

Pastel kleurige broek!!! love it

En een mooie gouden statement ketting

Inderdaad, met een statementketting wordt het altijd speciaal!!! :bowing_man:

Leuk! <3
Indd een zwarte broek, en een leuke ketting erboven :slightly_smiling_face: *met zwarte laarsjes

Haha :stuck_out_tongue:

met een donkere skinny, een paar hoge hakken of all stars/vans en paar leuke sieraden

Ik zou zeggen een zwarte skinny

Een zwarte skinny en dan een leuke gouden ketting.