Witte tanden.

Hoi allemaal.
Een tijd geleden zag ik een advertentie in de kruidvat over een product dat je op je tanden kan smeren voor witte tanden. (een soort gloss) Dat is weer te verwijderen als je je tanden poetst. Het kostte rond de 7 euro.
Weet iemand wat ik bedoel? En hoe het product heet? Ik heb het wat vaag uitgelegd :’)

ja ik weet wat je bedoeld!
is dat niet van pearl drops ofzo? i’m not sure.

ja,
het is pearl drops instant white:
http://www.tandartsplein…ldrops-instant-white.html

Het heet Pearl Drops instant white gloss

Super bedankt meiden!
Weten jullie toevallig ook of het werkt.

er staat op die site dat het troep is

op dat forum stond er niet zoown leuke reactiee…

Haha ik zie echt overal negatieve reacties.

-

Als je iets wilt hebben dat werkt zoek dan op internet naar:
5 minutes speed whitening gel(heb ik en het werkt)
of naar crest white strips, hier hoor ik ook veel goed over.(maar zijn wel een stuk duurder dan wat ik heb)

ik heb het ook gekocht een half jaar terug, opzich werkt het maar het is idd wel troep! Je krijgt het er trouwens ook niet zooo gemakkelijk af als ze zeggen (d.m.v. tanden poetsen) en het voelt vies op je tanden :S

[b]Nailpolishh schreef op 30 May 2011 @ 11:47:[/b] Als je iets wilt hebben dat werkt zoek dan op internet naar: 5 minutes speed whitening gel(heb ik en het werkt) of naar crest white strips, hier hoor ik ook veel goed over.(maar zijn wel een stuk duurder dan wat ik heb)
Als je echt iets wilt hebben dat werk: ga gewoon naar de tandarts of mondhygiënist... Dat werkt namelijk wel écht :slightly_smiling_face:

Ik kreeg er kudpijn van aan mijn tanden. En als je het op je tanden hebt, en je drinkt bijvoorbeeld een rode mixdrank, worden je tanden rood.

waar kan je die o.a kopen, behalve online?

Alleen online helaas.(ebay heb ik het weg)

wie zegt dat andere dingen niet werken? google er maar eens op, bij velen werkt het goed. En waarom zou je dat eerst niet proberen ipv meteen naar de tandarts, want dat is echt 500 euro ofzo. En dat product wat ik heb verkopen ze niet in nederland, omdat het goed werkt en het dus de huidige tandenartsenpraktijken kan bedreigen en daarom verkopen ze hier vaak dingen die slecht werken.