witte randjes (nagels)

heei
ik zie wel eens meiden die van hun zelf hele witte randjes van hun nagels hebben
heb je dat gewoon of kan je daar ook zelf voor zorgen? tips??

x

Je kunt daar ook zelf voor zorgen! Dat heet French Manicure. Ik heb zelf van die stickertjes. Je moet ze dan net onder je randjes plakken en dan pak je witte nagellak en doe je dat op de toppen van je nagels. Het maakt niet uit als je op het stickertje komt. Je moet de nagellak laten drogen (Erg logisch) en als het droog is haal je de stickertjes eraf en heb je French Manicure.

Veel Succes! :grinning:

Ik doe het altijd gewoon een beetje op de gok.

Je hebt daar ook speciale potloodjes voor

je kunt dat zelf maken.
potje witte painter nagellak van essence kost iets van ¤1,50
er is natuurlijk wel kans dat je uitschiet, maar daar heb je wattenstaafjes voor om dat bij te werken:)

ik weet niet hoe wit je bedoelt maar ik denk dat het French manicure is.

Kan je doen met:

• plakband en gewone nagellak(tip, is heel makkelijk en ziet er professioneel uit!),
  • met een striper, dan moet je wel een steady hand hebben, zowel links als rechts
  • of met stamping nailart, Konad heeft een imageplate voor een french manicure.

french manicure .

met van die ‘nagelstickertjes’ . die kan je bij de wibra/kruidvat kopen.

Hier staan een aantal tips! Ik heb ze zelf niet geprobeerd, maar toch :wink:

Een hoop tips die ik tegen kom hebben toch te maken met schrobben met citroen en weken in lauwe melk… :slightly_smiling_face:

ik heb het van mezelf.

verder heb ik een wit potloodje pas ergens gratis bij gehad en dan kan je het extra witter maken en dan een laagje nagellak erover.

Bij mij wordt het witte deel dan dus nog een beetje witter.

.

ik heb hetwel een beetje van mezef, maar ik teken het nog een beetje bij met een potloodje! is van essence, en 1 euro ofzo! je moet hem dan wel eerst nat maken, en dan onder je nagel aanbrengen!

Zo spierwit? :’)

Iedereen heeft wit, maar niet zo wit als een blaadje, waar ik denk dat OP het over heeft.

.

maar ik bedoel het zonder nagelak,potloodje dat je het zeg maar vanjezelf hebt !

ik heb de sally hansen 2-in-1 nail white pencil. je tipt het puntje van het potlood in het water en gaat ermee onder je nagelrandjes, et voila!

En niet met het metalenhaakje ve nagelknipper of het uiteinde van een bokkepootje onder je nagels gaan, daar worden ze dunner van. En dus minder wit.

Hoe duur zijn die dan?