Witte rand nagels

hoi allemaal :slightly_smiling_face:
zelf pulk in aan m’n nagels, dus ze zijn best wel kort en gewoon iew. vandaag besliste ik (opnieuw) om ermee te stoppen en m’n nagels mooi te laten groeien. maar dat wit randje dat je bovenaan hebt, zit nu door het pulken erg laag. kan dit stukje nog naar boven groeien zegmaar naarmate ik m’n nagels laat groeien? want als je een halve centimeter witte rand hebt én dan pas je vingertop raakt met je nagel is dat natuurlijk ook niet charmant.
ja, nagellak is een optie, dat weet ik ook wel. maar ik wil dat m’n nagels er zonder lak ook mooi uitzien.

Weet ik eigenlijk niet. Als dat randje open is of je steeds wondjes krijgt zou het kunnen, omdat je nagel dan aan het herstellen is en dus dat roze verder naar boven groeit.

Ja met de tijd mee word je nagel van zef groter en groter zeg maar.
en dan word t randje ook kleiner.

Even OT:
Weet iemand wat dat witje boogje onderaan de begin van je nagel is?

De nagelriem? :wink:

@ Forummaker: Ja.

ok dankjewel voor de reacties :slightly_smiling_face:!

Hé nu je het zegt, ik beet mijn nagels ook altijd veel te kort af totdat het geen bloeden (o hè bah, wat vreselijk smerig als ik er nu over na denk) maar nu bijt ik al een tijd niet en zijn die witte randjes steeds verder naar boven ‘gegroeid’ zegmaar xD. Dus ja :slightly_smiling_face:

Ja, ik denk het wel. Ik beet vroeger ook nagels tot bloedens toe. Maar met de tijd is mijn witte randje naar boven gegroeid. Behalve die van mijn ringvinger, want die breekt al-tijd af. Echt zwaar irritant…

Dat is de halve maan.

Ik heb wel eens een bal bij softbal tegen mijn vinger gekregen *auw* en toen was mijn nagel dus gebroken, toen had ik ook zeg maar een grote witte rand.
Maar het groeit inderdaad weer normaal gelukkig :slightly_smiling_face:

ik neem aan dat ze de nagelmaan bedoelt.

Geen idee, ik weet wat je bedoeld, maar ik heb het zelf niet…

Aargh dat heb ik ook, echt vreselijk irritant!
Maar bij mij groeit het niet verder dat roze zegmaar :frowning_face:
Alleen bij mijn pik een beetje…

Dat witte geeft aan of je genoeg kalk binnen krijgt.
meer melk drinken–> groter wit boogje onder je nagel

tenminste dat hoorde ik altijd dan he

Waarom moet ik nou toch lachen terwijl ik precies begrijp wat ze bedoelt :grinning_face_with_smiling_eyes:

OT: Wat er al is gezegd door anderen.

Ik moest ook lachen dus je bent niet de enige :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik ook xD

ik ook

hahahhahahaha.
ik moest ook lachen :grinning_face_with_smiling_eyes:

ja ik denk het wel.