witte nagellak

Sorry als hier al een topic over is, maar ik heb niet zo veel tijd.
Weet iemand waar je een goedkope, goed dekkende witte nagellak kan halen? Welk merk?

dankje

Bourjois heeft er eentje volgens mij.
Maar dan wel om French Manicure te doen. Maar hij is wel goed, ook als gewone nagellak.

Ik heb 'm van de etos… Gewoon etos huismerk

bourjois is nogal duur xd

Essence heeft dat ook wel toch? En HEMA!

ik zal even kijken bij de etos en de hema
dankje!

dubbel

hema idd… 2 euro

Die van de Hema heb ik ook. Dekt wel aardig.

action

action? :astonished:

Ik heb er één van de DA. Het huismerk.

ik had er een van het merk 2b, die was erg goed (:

Bleh die vind ik echt slecht O_o
Met zo’n scheef kwastje heb k en die dekt voor geen meter…

Ik heb Essence, neem die troep nooit zou ik zeggen.

Essence heeft best goede producten. ¬¬

Ik vind zelf de mineral powders erg fijn omdat ze niet zo super dekkend zijn.
Nagellak is ook prima nagellak.

2B

http://www.girlscene.nl/images/library/0c/a8/6c/4d/3_38baec532b10ae4fa1093e72fa57d62ca8c809d6.jpg

Ik heb er nu 1 op van H&M, die zat in een setje samen met paars blauw en groen voor 2,50… Maar niet veel H&M hebben makeup te koop (die van ons trouwens ook niet, maar dit dus wel )

En ik heb nog 1 uit een french manicure setje van de lidl (van het lidl makeupmerk… weet niet meer hoe het heet, volgens mij iets van licaru, maar ik kan er ook grandioos naastzitten want het kan ook iets zijn van machura ofzo xd)

Ik heb er nu 1 op van H&M, die zat in een setje samen met paars blauw en groen voor 2,50… Maar niet veel H&M hebben makeup te koop (die van ons trouwens ook niet, maar dit dus wel )

En ik heb nog 1 uit een french manicure setje van de lidl (van het lidl makeupmerk… weet niet meer hoe het heet, volgens mij iets van licaru, maar ik kan er ook grandioos naastzitten want het kan ook iets zijn van machura ofzo xd)

sorry voor dubble post