witte nagellak?

Haii allemaal!
Ik zie het echt steeds vaker… meiden die hun hele nagels wit hebben gelakt.
Bij sommigen staat dit dan ook wel heel mooi, hoor :wink: , maar ik vroeg me af wat jullie ervan vinden?
Mooi, of niet mooi?
Misschien ga ik het wel eens proberen :flushed:

Loves

Vreselijk.

Lekker boeiend wat voor kleur nagellak iemand op heeft…

@snijboon hoezo? is toch een deel van je uiterlijk?

@agentP ; vond het op het eerste gezicht ook verschrikkelijk lelijk, maar nu je er steeds meer mensen mee ziet… ik weet niet, raak je eraan gewend of zo? :flushed:

Nou niet altijd soms is het wel mooi, maar vaak ziet het eruit als typex.

Lelijk. Heel lelijk

@agentP ; klopt inderdaad! Sommigen hebben wel een hele mooie glans erover, dan lijkt het meer heel licht roze dan wit. :flushed:

Mjah echt wit vind ik er uitzien als typex, niet mooi.
maar vind het wel mooi als achtergrond, met daarop bloemetjes ofzo

klopt!

Typex

Prachtig!

Ik vond het in het begin ook niet zo mooi! Maar na een paar mensen er met gezien te hebben vind ik het best leuk! Wel alleen in de zomer wanneer je een beetje een kleur hebt…

ik vind alleen wit niet zo mooi maar wit met zwarte strepen ofzo wel

Inderdaad :slightly_smiling_face:
Ik heb het geluk dat ik lang bruin blijf, dus mijn handen en armen zijn nog altijd lekker bruin :slightly_smiling_face:
Ik ga het binnenkort eens proberen!

leuk idee :wink:

Het kan mooi zijn, maar dan moet het een goed dekkende en niet strepende nagellak zijn. En natuurlijk verzorgde handen/nagels hebben.

Ik vind het wel mooi, heb het namelijk zelf redelijk veel op.

Wat maakt het uit welke kleur nagellak je draagt ?

het is wel normaal om groen of geel ofzo op je nagels te doen, en geen wit, wit is toch ook gewoon een kleurtje, als je dat mooi vind doe je dat toch gewoon.

ik heb zelf ook witte nagellak, maar ik gebruik ze meestal op pinguins amerikaanse vlagen enz te maken :grinning: