Witte nagellak theorie

Ik heb iets bedacht, en vraag me nu af wat anderen hiervan denken. Ik denk niet dat het werkt, maar het zou het proberen waard zijn. :slightly_smiling_face:

Als je gekleurde nagellak op hebt vaak, dan gaan je nagels verkleuren. Maar wat nou als je vaak witte nagellak op doet, zouden ze dan witter worden? :slightly_smiling_face:

Ik denk het niet? Als je rode nagellak opdoet worden ze ook niet roder. :stuck_out_tongue: Maar misschien is het met witte nagellak anders.

Geen idee eigenlijk haha! Misschien worden ze dan juist beetje geelachtig

Dat is waar. Heb je opeens knal rode nagels zonder nagellak! Zou wel handig zijn als het een beetje een mooie kleur is.

Zou het dan in elk geval minder erg en snel verkleuren?
Toch vind ik het een goede theorie van mezelf! :slightly_smiling_face:

Had ik ook ooit bedacht, maar ik zelf denk van niet. Want in nagellak zitten veel verschillende soorten chemische stoffen. Ik denk dat het niet per se de kleur van een nagellak is die zorgt voor die gele nagels, maar andere stoffen.

Je moet gewoon een goede basecoat opdoen voordat je nagellak opdoet, dan verkleuren je nagels niet :slightly_smiling_face:

Haha… nee. Dan worden ze nog geel lijkt mij, vanwege de niet zo natuurlijke stoffen in nagellak.

Hm, het was ook te mooi om waar te zijn. :grinning:

Nee, dan worden ze ook gewoon geel.
Nagelak is eigenlijk hetzelfde als autolak. Het zijn chemische stoffen die je nagels verkleuren, ongeacht de keur van de lak.
Nagelwhitener kan wel werken bij het witter maken van je nagels.

Opzich zou het idd wel logisch zijn :slightly_smiling_face: Maarja jammer dat het niet zo is. Anders was het wel makkelijk geweest!

Ik heb wel eens ergens gelezen dat je gele nagels wit krijgt met wit makende tandpasta, heb het alleen nog nooit geprobeerd

Dat je het niet geprobeerd hebt snap ik, waarom zou je gele nagels willen :stuck_out_tongue:?