Witte kleding goud verven?

Hai!
Ik heb binnenkort laatste lesdag, en nou wilde ik een wit jurkje, legging en vestje goud gaan verven. Maar heeft iemand enig idee waar ik de verf vandaan kan halen? :slightly_smiling_face: En dan bedoel ik niet online, maar in een winkel! Ik had al gekeken bij Dylon maar daar zag ik geen goudkleur… En ik denk als je het met zo’n gewone spuitbus doet, dat de kleding dan helemaal stijf wordt?
Dus ik hoop dat iemand me kan helpen! :slightly_smiling_face:

Uppie!

Ik zag bij de kruidvat ook verf voor kleren laatst, maar geen idee of daar goud bij zat, sorry

Ik heb ooit, heel vroeger, met een spuitbus kleren zilver gespoten (we waren robots, hihi). Volgens mij werd het wel wat stijf, maar niet dat het heel vervelend was ofzo!

Bedankt voor jullie reacties!
Bij Kruidvat kun je geloof ik alleen het merk Dylon kopen, en ik dacht niet dat daar goud bij zat helaas…
En @xVlinderr, heb je enig idee waar je die spuitbus hebt gekocht? :slightly_smiling_face: En dat was dus een gewone spuitbus, en niet speciaal voor kleren?

Upp!

^Late reactie, maar nee ik weet niet meer precies waar we die hadden gekocht, maar het zal wel gewoon bij een verfwinkel/doehetzelfwinkel zijn geweest ofzo! Sowieso heb ik vorig jaar nog goude spuitbussen bij een verfwinkel gekocht omdat we onze fietsen gingen spuiten. Bij een hobbywinkel hebben ze zoiets misschien ook wel, misschien ook wel dingen die meer voor kleren geschikt zijn.