witte jurkje h&m garden collection

hoi :slightly_smiling_face:
ik heb 'm ook al bij ik zoek staan maar dat forum doet het niet bij mij. er komt dan steeds een foutmelding dus vandaar dat ik hier ook maar even een topic open.
ik zoek dat witte jurkje van de h&m garden collection met die bloemetjes op het bovenstukje. in maat 34. heb jij 'm en wil je hem voor een goede prijs aan mij verkopen wil je het dan even aan me laten weten?

ik heb hem wel en nog nooit gedragen, ik heb zelf maatje 34 maar heb volgens mij 36 besteld, ik weetniet of ik hem wil houden en of jij die past?

36 zit btw wel goed bij mij.

misschien op mp?

Wat dacht je van het ik-zoektopic.

zoals ik al gelijk vermeld doet het ik zoek topic niet bij mij. als ik dat topic open krijg ik een foutmelding

ik heb het ook op markplaats geprobeerd en op tweedehandsspullen.nl (of zo iets) en heb 't zelfs op buitenlandse site’s geprobeerd. maar niemand verkoopt dat jurkje in maat 34.

wil iemand even een aanfoto maken van het jurkje? vind 'm er wel leuk uitzien maar weet niet hoe die er in het echt uitziet…

o die heb ik

ik ga nu wel even een foto voor je maken
voor fireburning dan

Oke, hier is ie
Hij is heel erg gekreukelt, let hier niet op. Ik had hem laatst aan en toen heb ik hem ergens gegooit :’)
Ik kon trouwens geen fullbody foto maken met mn webcam, is geen timer op

http://img689.imageshack.us/img689/1605/aanfoto.png

ah die is lief!

heb em nu aan, haha!

Shakeitup, mag ik het jurkje van maat 34 van jou overkopen?