Witte huid onder wenkbrauwen door te epileren

Haai iedereen,

Ik ben nu 15 en ik epileer volgens mij ongeveer 3 jaar. Ik had vroeger hele dikke wenkbrauwen dus ging ik maar epileren, want ik vond me wenkbrauwen echt lelijk toen. Later kreeg ik dus last van een witte huid onder mijn wenkbrauwen waar vroeger dus ook haartjes zaten, maar die heb ik dus weggeepileerd. En het wegwerken van de witte huid lukt ook niet echt. Vaak doe ik er poeder overheen die ik ook gewoon voor mijn gezicht gebruik, maar dat helpt niet bepaald. Ik zit hier al best lang mee maar wist me geen raad totdat ik ineens tot de conclusie kwam om het gewoon op Girlscene te zetten. Wat kan ik doen zodat je de witte huid niet meer kan zien of weinig ziet?

Verkeerd geplaatst? (:

Hahah oeps :open_mouth:

dat ook, en ik begrijp er helemaal niks van:| Witte huid onder je wenkbrauwen dat je weg epileert? dat klinkt niet goed

Je bedoelt gewoon dat het een piepklein beetje witter is dan de rest van je gezicht? Eigenlijk snap ik het probleem niet echt want veel meiden gebruiken een ‘high lighter’ onder hun wenkbrauw zodat deze huis een beetje witter/glanzender is? ik vind het iig niet lelijk maar je kunt misschien foundation gebruiken ipv van poeder? blijft beter zitten en is effectiever? voor de rest weet ik ook niet echt hoe je ervoor kunt zorgen dat je het minder goed ziet…

heeei meid,
ik heb dit zelf ook.
ik gebruik op deze plek dan ook elke dag concealer of foundation
dus ik denk dat dat de enige oplossing is, hihi

maar je kunt 't ook zien als een highlighter =).

Het is niets ergs aan. Veel meiden met een iets-wat-donkerdere huid hebben vaak een lichtere huidskleur op de plaats waar de wenkbrauwen groeien. Dit geeft je zelfs een frissere look, dus als ik jou was zou ik er niets aan doen (tenzij je een héle donkere huidskleur hebt)

ik heb het zelf ook, foundation helpt niet echt of je moet er 100 kilo opsmeren. maar kennelijk valt dit bij jezelf meer op dan bij andere. je moet wel in de zomer opletten, zorg dat je dat plekje ook beschermt met zonnebrand.

Oogschaduw, en dan daar highlighter overheen doen, niemand die het opvalt!

Oogschaduw, en dan daar highlighter overheen doen, niemand die het opvalt!

ooh, dat heb ik ook!
ik zie het zelf ook wel, maar ik erger me er niet echt aan ofzo…
misschien ietsje meer foundation op die plek ofzo?

Meestal doe ik dit: foundation erover heen en dan poeder maar 't helpt niets :S

ik heb het ook, maar ik dacht dat het bij kleurde door de zon.

Ik heb het ook ja!
Maar het is niet heel storend vind ik, ik denk ook dat het alleen jou opvalt en dat anderen het niet eens zien.

Dit komt gewoon doordat je normale huid bruin wordt door bijvoorbeeld de zon, en de huid onder je haartjes niet.