Witte eyelier & neppe wimpers

Haaj iedereen. Ik heb deze twee producten nodig en ik vraag me af waar ik ze het goedkoopste kan krijgen dus…

Witte eyeliner
Nep Wimpers

xoxo

Ik denk dat je dan het beste bij de Kruidvat kan kijken, die hebben ook goedkope make-up.

Jep zeker de kruitvat misschien kun je ook kijken bij de restpost ofso?

HEMA, carnavalswinkels

En witte eyeliners? Zijn die makkelijk te krijgen?

Hema

witte eyeliner heb ik nog nooit gezien maar wel wit oogpotlood

ik zou wel reviews zoeken van een witte eyeliner, straks koop je een verkeerde ofzo :stuck_out_tongue:
doe ik ook altijd, even reviews zoeken voordat ik iets (mis)koop

bij Kruidvat kun je nepwimpers kopen van 't merk Essence, voor ong. ¤2,50.
Ik heb ze ook en je kan ze vaker gebruiken :].

Volgens mij hebben ze bij de DA witte eyeliner.

Idd, nepwimpers van essence, en die witte eyeliner, Wet&wild had er eerst een, maar is uit het asortiment van de trekpleister. Ik weet zeker dat Etos er eentje van hun eigen merk heeft. Ik weet niet wat die kost. Niet zoveel denk ik.

Xoxo

nepwimpers bij de action

action voor de nepwimpers kan inderdaad, ik vind alleen die lijm echt s*ckish maar dat zal wel aan mij liggen… alleen de wimpers laten stééds los… ehm verder voor gewoon wit oogpotlood (denk dat je dat bedoelt?) kun je gewoon essence, catrice enzo proberen :wink: of zoek even op ebay hebben ze ze al voor $1.69 (buy it now)

Ik heb die nepwimpers van de action (3paar) maar die lijm is idd vreselijk! ligt het iig niet aan mij :stuck_out_tongue_closed_eyes:
Maar ik zag laatst wel witte oogpotlood bij de kruidvat (van p2, afgeprijst) volgens mij 1,80 ofzo.

witte eyeliner en nepwimpers klinkt niet als een geslaagde combo :’)

Nepwimpers bij een verkleedwinkel of carnavalwinkel… essence heeft ook nepwimpers!
Witte eyeliner als gelliner bij coastal scents. Zelf heb ik witte glitterliner van de HEMA.

ik heb nepwimpers van essence, en die heb ik bij de kruidvat gekocht voor ¤3,- en ik vind ze erg mooi zitten : D