Witte (doorschijnende) shirts/hempjes

Hee allemaal!
Hoe dragen jullie witte shirts/hempjes die redelijk doorschijnen? Ik heb een superleuk hempje maar hij schijnt heel erg door. Normaal zou ik er een zwart hempje onder doen, maar het hempje heeft een ‘open’ rug (zie voorbeeld) en dan ziet dat er niet mooi uit.
Iemand tips? Alvast bedankt!

http://www.forever21.com/EU/itemimages/model_back/00016514-02.jpg

ik heb vaak een huidskleurige bh, met doorzichtige bandjes daarvoor.

Ik draag 't met n witte bh :'D

Of af en toe een andere bh, als het maar leuk staat. I dont give a damn als mensen mn bh zien.

Ik doe er altijd een bustier onder aan

Zo iets dan: http://www.femalefirst.co…-front-bralet-topshop.jpg (heet een Bralette, als je bustier googelt krijg je van die corset achtige dingen zie ik net)

Dankjewel allemaal! :grinning:

gewoon een witte of een huidskleurige bh aandoen? ik snap het probleem niet als mensen je bh “zien”
ze weten toch wel dat je er 1 draagt =.=

Ik heb ook zoiets, maar dan in het lichtturquois, het is helemaal gehaakt, dus er zijn gaatjes erin. Ik draag er een zwarte bh eronder, die zie je gek genoeg niet bij mij. Wel als ik een witte of eentje met een andere kleur aandoe.

strapless topje

Ik zou er gewoon een witte of huidskleurige bh onder doen, en dan de bandjes eraf halen (moet je er wel voor zorgen dat je een bh koopt waarbij dat kan). Anders zie je die bandjes zo op je schouders, omdat daar verder niks overheen zit. En als mensen door dat gehaakte een bandje zien lopen is dat jammer, je zult toch een bh aan moete :’)

Tuurlijk weten ze dat. Maar persoonlijk vind ik het heel lelijk als je een wit topje aanhebt en je er dan zo’n lelijke effen witte BH doorheen ziet.

huidskleurige bh inderdaad,

Interesseert me werkelijk niks of ze mijn bh zien of niet. Heb of een witte, maar meestal een roze/rode bh eronder aan. Rood onder wit schijnt niet heel erg door. Ligt er trouwens ook aan hoe het gecombineerd is.

Ik vind het persoonlijk echt niet mooi als je je bh ziet dus ik zou zorgen dat je bh niet zichtbaar is, want dat vind ik een beetje ordinair.

een rode bh, dat zie je niet. (:

Meestal als ik iets lichts/wits aan heb waar mijn bh door te zienis, doe ik een zwart hempje eronder, dan dat witte/lichtkleurige ding en dan vestje ofzo
ziet niemand :grinning:

Ik zou er een wit strapless topje onderdoen.