Witte bobbeltjes op bovenarm

Hoi, ik heb al een paar jaar lang witte bobbeltjes op m’n bovenarm, en ik krab ze echt telkens open… en ik heb daar onwijze littekens van… weet iemand of je er iets tegen kan doen? Sorry als hier al een topic over is maar ik kon hier niks van vindenwat echt goed antwoord gaf…!

XX

Dokter.

daar ben ik dus echt 2 uurtjes geleden voor naar de dokter geweest:P
je krijgt een crèmpje een paar jaar geleden had ik dat crèmpje ook gehad en het hielp goed, t ging weg maar had geen zin om het steeds erop te smeren dus heb het toen niet meer gebruikt. maar ik ga het nu goed bijhouden moet namelijk 2x op een dag

ow en goed vet houden met vaseline zei de dokter =)

http://www.beautygloss.nl…ultjes-keratosis-pilaris/
Dit misschien? Heel veel mensen hebben daar last van, niks bijzonders.

Okee, moet je het echt vet houden? Want die bobbeltjes zijn toch sowieso al best wel vet? :open_mouth:

bij mij zijn die bobbeltjes niet echt vet hoor:P
ik zou gewoon dat crèmpje halen, want ik heb het zelf ook jaren en ik krab het ook steeds open, vind het zonde van mn armpies haha

Oh oke, oh dat is die site van Marscha toch? Daar kijk ik vaak, apart dat ik datnog niet heb opgemerkt, even kijken, bedankt!

Aangezien ze wit zijn, denk ik dat het talgbultjes zijn.
Talg houd de huid soepel. Ik heb ze zelf ook en krab ze altijd weg,
maar ik krijg ook littekens dus ik doe dat niet meer.
Je kan ook naar de dokter gaan of even op google zoeken… :slightly_smiling_face:

Ik knijp ze uit, is (volgens mij) niets mis mee.

aha ik heb dat ook, ik knijp ze ook uit :3

Ja ik knijp ze dus ook uit haha maar daar krijg ik ontzettend lelijke littekens van.

DAT HEB IK OOK!
niet iets om trots op te zijn, maar goed ik zoek lotgenoten!
Want ik knijp ze uit en dan komt er van dat witte uit, en dat is echt heel lelijk ja bij mij ook!

Precies dat heb ik dus ook, ik knijp ze altijd uiten dan komter idd van dat witte uit xd weet nou niet precies wat dat is maargoed.
en dan krijg ik lelijke plekjes/littekens.

ik ook! en soms bloed
maar ik kan niet stoppen …

ik heb dat ook en knijp ze ook uit en er komt ook van dat witte spul uit maar laatst kreeg ik de tip om visolie capsules te gaan slikken en ze zeiden dat het daarvan over zou gaan dus dat ga ik maar proberen

volgens mij zijn dat van die talgbultjes, ik heb het ook. Ik denk dat er vrij weinig aan te doen is maar ik zou het noujuist eerder droog houden dan vet?

-dubbelpost-