Witte blouse

Ik heb een mooie, standaard, witte blouse, maar hoe kan ik m combineren zonder dat het te truttig word? Vind het namelijk altijd zo snel te netjes… Help!

`Baggy jeans :grinning:, heel simpel :wink:

Met sneakers
Meer weet ik niet eigenlijk

Het ligt er een beetje aan vind ik …
Wat je kan doen:

voor de stoere stijl

• baggy broek
  • je blouse opendragen
  • beetje ‘zware’ sneakers, als je begrijpt wat ik bedoel
  • lange gouden ketting met bijvoorbeeld haaientand

voor de dames stijl, maar niet kakkie

• hoge laarzen (met of zonder hak) in zwart of grijs ofzo
  • GROTE ketting (ik doel op: dikke kralen ofzo)
  • een sjaaltje met een zeer drukke print en felle kleurtjes, en die dan losjes om je nek slaan.

of anders… ehm

• neem een oversize overhemd/blouse (wit)
  • draag een kleurige legging (donkerblauw ofzo)
  • mooie laarsjes eronder
  • dikke sjaal erom heen

Ik noem maar wat :grinning:

Met sneakers, een wat baggy jeans indeed, een zwart giletje, stoere sieraden, studsriem, sjaaltjes, stropdasje. I don’t know.

géen stropdas ! ;p En ik dat dat dit alles wat te druk word,
ik zou zeggen:

• gewoon een leuke broek, maakt eigenlijk niet uit.
  • sneakers met felle kleurtjes
  • taille riempje. (zo’n dunne!)

Je kan er ook gewoon een simpel hempje op doen, of onder, dat je hem half open laat, met een ketting. Of een strapless hempje erover.

met een giletje en een skinny met pumps.

Je kunt ook stropdasje los doen he, en dan met grote zwarte armbanden
dan is het echt totaal niet kakkie…
Vind ik xD

zelf doe ik der een giletje op ,
maar dat staat ook netjes …
en dan nog mijn baggie broek deronder (jongensbroek…)
en me nikes (air max) =D

Doe een druk shirtje aan, blouse openlaten en de mouwen opstropen. Zwarte skinny eronder met sneakers/ pumps. En dan eventueel een hoedje op :stuck_out_tongue:

open:
als je het blousje helemaal open hangt en de mouwen nochalant op stroopt tot je ellebogen is dat superleuk! gewoon een effen shirtje eronder (niet wit) en klaar :slightly_smiling_face:

onder iets:
als je een leuk tshirtje hebt (vooral met V-hals is leuk) kan je het blousje daaronder doen…

in je broek:
als je het blousje in je broek doet, en een stoere riem om, mooie spijkerbroek en sneakers, staat dat echt super leuk, en echt niet kakkkie!

je maakt je look zowiezo nochalanter als je niet te veel knoopjes dicht doet, succes dr mee, ik hoop dat je hier iets aan hebt :angel:

Skinny, of skinny/baggy met bretels en een hoedje. En dan jazzschoentjes of sneakers eronder