witte bikini's.

hi meiden,

ik heb een leuke witte bikini gezien bij H&M. alleen nu zit ik met een punt; doorschijnen. ik heb geen ervaring met witte bikini’s, al helemaal niet van de H&M. dus mijn volgende vraag: heeft iemand ervaring met witte bikini’s ( bij voorkeur van H&M) en zo ja, laat maar horen!

thx!

Ik weet dat die van hunkemöller niet doorschijnen, mits je het netjes bij houd down there. :wink:

dankjewel! hunkemoller is natuurlijk ook prima :wink:

Volgensmij zijn die van de h&m ook dubbel gevoerd trouwens.

Dat verschilt best veel per bikini, ik denk dat je het beste in de winkel even kunt passen! Ik had trouwens ook een keer een witte bikini die als ie niet nat was niet doorscheen, maar als ik in het water was wel, ghehe ik ga dus nooit meer voor een witte bikini.

oke, ja dat vind ik zowieso wel erg fijn, want zonder voering schijnt het vaak toch wel snel door

volgens mij verschilt dat per bikini
gewoon ff goed kijken of de stof dik is
en anders ff het bovenste deel van het broekje nat maken dan kan je ook al zien of hij doorscheint

ja, ik denk dat het zowieso wel even handig is om ermee in bad te gaan thuis, gewoon in puur water. dan kijken hoe ie eruit komt haha.

Ik heb er een van de h&m die totaal niet doorschijnt. Wel moet je uitkijken dat je niet met je natte lijf in het zand gaat zitten/liggen want dan krijg je vlekken die je er echt niet meer uitkrijgt!

Ik vind witte bikini’s zowiezo nix (:

ik heb 2 witte bikini’s van de H&M maar schrijnen niet door…

Ik zou nooit een witte bikini kopen, puur door de angst dat ie door schijnt haha. Zelf als ik zie dat ie niet doorschijnt zou ik de hele tijd dat ik hem draag panisch zijn dat ie dat toch wel doet xD

Witte bikini’s staan echt heel mooi als je bruin bent…
Maar zou ook echt bang zijn dat ie doorschijnt, haha.
Al geloof ik niet dat als je er eentje van kwaliteit hebt hij doorschijnt.