Witte bikini

Hey meiden! Ik heb een vraagje. ik wil graag een witte bikini van t zomer met een beugel topje. Nu heb ik hier zelf geen ervaring mee en mijn moeder zegt altijd dat je geen witte moet halen want die schijnt door als je ermee door het water gaat.

Iemand ervaringen met witte bikini’s of een goed merk dat niet-doorschijnende witte bikini’s verkoopt?

alvast bedankt xxxxx

ze zullen niet allemaal doorschijnen,
maar bij mij scheen ie wel een beetje door xD

ja en of ik ervaring ermee heb. ik had vorig jaar een witte van H&M. en die scheen vreselijk door! maar met de topjes valt het meestal wel mee, omdat daar zo’n heel dun vormding in zit, maar het broekje scheen heel erg door!

Ja dat dacht ik al, misschien een idee om er een ander kleur broekje bij te halen?

http://www2.victoriassecr…ame=OSSWMBEAZZZ&rfnbr=148

deze??

die is mooi! :grinning:

Je moeder heeft gelijk!

mijn vader was vroeger badmeester en het maakt niet uit wat voor bikini, maar een witte bikini schijnt altijd door.

Nouu en vriendinnetje van mij had een witte van de Pieces en die scheen niet door! Daar zat laat maar zeggen nog een extra laagje in, zodat het dus niet doorscheen. En op zich was het meer gebroken wit dan wit. :wink:

je moet altijd ff kijke of die dubbel is(niet 1 vlubberig stofje maar, dubbelzijdig zeg maar, snap je?sorry kan niet beter uitlegge) dan schijnen ze meestal niet door, maar kans is groot dat die maar 1 vlubberig stofje heeft :S
maar ik vind witte bikini’s alleen mooi als je al mooi bruin bent, je moet ze niet dragen wanneer je nog van die melk-fles bene hebt XD vind ik dan
xx<3

Mijne scheen niet door, (h&mmetje van vorig seizoen)

witte bikini’s vind ik supermooi, maar durf het risico niet aan haha

Sommige schijnen door, en sommige niet.

ik had een witte bikini vorige zomer van de h&m. had hem heel vaak aan en scheen totaal niet door!

Mijne scheen toen niet door, maar het ligt er idd aan. Als het van goed redelijk dik stof is kun je er toch wel op vertrouwen dat hij niet doorschijnt.

Ik had een witte bikini van Speedo en die scheen niet door. Zelfs niet een beetje.