Witte benen

Heee meiden,
Ik zit met een klein probleempje.
Ik vind het heerlijk om in een hotpants te lopen, vooral nu met dit weer van de afgelopen weekjes.
Maar ik heb echt letterlijk melkfles benen, en vindt me zelf nog ietsjes te jong om naar de zonnebank toe te gaan, en 1 keer heeft weinig impact denk ik.
Ik lig wel in de zo’n om ze natuurlijk de kans te geven ze te laten bruinen, maar dit duurt letterlijk eeuwen.
En zelf bruiner, ook al geprobeerd maar dat wordt zo gauw oranje of geeft vlekken en dar is niet zo fijn,
Weet iemand jets waardoor je Benen snel bruin van worden? Thanks girls, en als hier al een topic over is, dan een slotje! Xxx

Dove Summer Glow bodylotion!

Een gezonde, mooi gehydrateerde huid met een kleurtje? Dat is wat Dove Summer Glow voedende milk voor lichte tot normale huid doet! Smeer je huid elke dag in en merk zelf hoe je na een tijd een mooi zomers kleurtje krijgt, dankzij de subtiele zelfbruiner!

Gewoon schijt aan hebben. Het zijn je benen maar hoor…

Ik deed er soms wel eenbeetje bruine poeder overheen, maar heel veel mensen hebben witte benen hoor dus je hoeft je er heen druk om te maken! :slightly_smiling_face:

Ja wat soap zegt! Mijn bovenbenen en knieën worden altijd wel bruin maar mijn onderbenen niet en dat ziet er nogal duo-penotti uit. Toen ben ik die dove gaan proberen en vind hem eigenlijk heel goed. Geen vlekken en helemaal niet oranje! Wel goed scrubben van te voren :slight_smile:

Ik denk dat behalve zelfbruiners en zonnebakken, niet veel anders zal helpen wanneer je door de zon zelf niet bruin wordt. Ik wordt ook nooit bruin, en zonnebanken pakken niet eens. Ik heb het maar geaccepteerd.

Okee! Thanks girls

Die Dove werkt bij mij echt totaal niet (misschien issie al te oud, kan ook haha). Maar ik heb ook lichtgevende benen. Misschien kun je met dit weer elke dag een uurtje in de zon liggen (wel goed insmeren!). En verder gewoon scheit aan hebben, je kunt er helaas gewoon weinig aan doen.

dit
wat boeit het

Zolang het niet te warm er voor is draag ik een panty met een iets bruiner tintje dan mijn huid. Nadeel is dan wel dat je huid minder snel kleurt dan met blote benen.

Een goede factor gebruiken, ik gebruik meestal 50 en dan een olie gebruiken, ik gebruik meestal olijfolie.