Witte benen

Ik heb dit weekend een feest en ik moet een jurk aan met blote benen. Mijn benen zijn alleen super wit en ik wil niet onder de zonnebank. Heeft iemand ervaring met zelfbruiner? Kun je dat gewoon bij de drogist kopen? En hebben ze ook kleuren die een beetje normaal zijn i.p.v. Snooki oranje?

Ik heb wel eens zelfbruinende bodylotion geprobeerd, was er zelf helaas allergisch voor, maar die gaf wel een mooi natuurlijk kleurtje op zich. Was volgens mij van dove of nivea en dan geen echte zelfbruiner, maar bruinende bodylotion!

Ja, dat kun je gewoon bij de drogist kopen. Ik weet niet wat jouw kleur is, kun je altijd vragen in de winkel. Als je bang bent dat het gelijk te veel is, kun je misschien bodylotion met zelfbruiner erin kopen, van dove. Gebruik ik wel eens en heb er nooit problemen mee gehad

Geeft dat na 1x ook al resultaat? Want het is dus dit weekend al.

Je hebt zelfbruiners die geleidelijk aan een kleurtje geven die blijft zitten, maar ook zelfbruiners die direct resultaat geven en die je er ook weer makkelijk af kan spoelen. Als het voor één feest dit weekend is, zou ik voor de laatste optie gaan.

Ik heb precies hetzelfde probleem! Ik vind de zelfbruiner van garnier persoonlijk wel fijn, alleen oppassen dat je geen witte handen en voeten krijgt :flushed:

Ik heb die van Yves Rocher en dat is eentje die geleidelijk aan bruiner wordt (lees: de volgende dag) en die werkt wel heel goed!

Ik heb een bruine bodylotion van Balea, na een paar uur heb je een mooi bruin kleurtje