Witte all stars schoon krijgen

Heey meiden,
Ik heb een ongelukje gehad met mijn all stars. Ik wil ze graag schoon krijgen. Ik kan ze natuurlijk in de wasmachine doen, maar ik ben bang dat er letters eraf gaan of dat het los laat ofzo. Heeft iemand er ervaring mee? En hoeveel graden is het best?

Wasmachine 30 graden, dit doe ik met mijn allstars (panterprint) vans.

Wel de veters eruit halen en die los mee wassen

Bedankt! Ik ga het proberen! Bleven de letters er toen ook opstaan?

Ja :slightly_smiling_face:. gewoon 30 graden als het kan een snel was… Staat dat op de wasmachine? Dat doe ik altijd is een kwatier, beetje zeep erbij en ze zijn weer schoon :slightly_smiling_face:

Ja dat staat op de wasmachine :slightly_smiling_face:
Ik ga ze in de wasmachine doen! Dank je wel!

nog een tipje daarbij: stop ze in een waszak of een oude kussensloop!

Dat ga ik doen! :slightly_smiling_face:

wat hierboven staat idd, de witte rubberen rand kan je schoon krijgen met nagelak remover! :slightly_smiling_face:

Koop ossegalzeep! Ik heb daar mee zelfs auto smeer uit mijn witte allstars gekregen. Je allstars en het blok zeep nat maken, er over heen wrijven met de zeep en even inboenen. Daarna in de wasmachine stoppen en ze zijn weer spierwit!

Wow, ik wist niet dat ossegal zeep zo goed werkte dat zelfs auto smeer eruit ging! Het een goed idee en ik heb het nog in huis. Ik heb mijn schoenen in de wasmachine gedaan en ze zijn super wit maar de verf vlek zit er nog een klein beetje in. Dus ik ga ossegalzeep gebruiken :slightly_smiling_face: