Witte All Stars of Zwart Biker jacket?

Heey
Ik mag namelijk iets van 70 euro of onder de 70 hebben en ik wil graag all stars en een biker jacket maar ik mag maar 1 ding dus ik vindt het echt hee moeilijk want ik wil ze zoo graag maar helaas 1 maar dus vraag ik jullie om hulp!
Ps.Ik zet er fotos bij zodat jullie het kunnen zien!
Sorry ze zijn allemaal door elkaar maar er zijn twee biker jackets 1 met studs en 1 zonder

Hier heb je de all stars

Dat was het ik heb jullie echt kei hard nodig :cold_sweat:
PSS:Sorr echt heel veel fotos! :flushed:

Ik zou voor All Stars gaan. Aan een leren jacket heb je niet veel als het weer warmer begint te worden. Kan je ook kopen na de zomer

Omdat ik witte all stars in de zomer heel leuk vindt en echt ook nieuwe all stars moet hebben en een biker jacket heb ik nog niet daarom
Ps. sorry ik zag het niet dus je maar ik heb nu ontedkt dat je het als voorbeeld kan zien heb het snel verander

De titel mag wel iets minder hysterisch, en je topic staat ook op de verkeerde plaats, dus ik zal 'm wel even verplaatsen naar Fashion.

Ik zie iedereen lopen met die witte AllStars, het zijn net zomeruggs. Ik zou dan voor het jasje gaan persoonlijk. Daar heb je volgens mij meer aan en het is met veel meer te combineren. En tsja, AllStars kan je anders nog wel een keer kopen…

Anders kun je iennemiennemutte doen? Succes met kiezen! :wink:

witte all stars

Het topic mag ook wel wat minder hysterisch

Kies gewoon een van de twee en spaar voor de ander

Hahaha alsof ik dat niet geprobeerd heb alleen dacht ik steeds neeee…
maar ik dacht eerst dat ik de witte all stars ga kopen omdat ze veel duurder zijn dan de biker jacket en dat ik dn pas de biker jacket ging komen maar toen twijfelde ik weer… :frowning_face:

Zomer uggs?

het jasje!

All stars! Ik heb een nepleren jasje bij H&M gekocht voor 20 euro, dus dan kun je beter de all stars nemen :slightly_smiling_face:

Het jasje. All stars kun je ook wel in een goedkope neppe variant kopen bij de van Haren of scapino ofzo. Dan heb je ze toch allebei (oke als je met iets minder dan echte all stars genoegen neemt…) Een nep leren jasje zou ik niet doen: vaak zie je wel dat t nep is en gaat het ook snel kapot.

allstars :upside_down_face:

Ik heb beide!! Oké dit helpt niet dus zie dit maar als een up hahaha

De Allstars, in nep leren jasjes zweet je enorm

Witte all stars en dan sparen voor een echt leren jasje.

Dit vind ik dus echt niet, zo ontzettend veel meisjes lopen in nepleren jasjes, dat ziet er helemaal niet nep uit. Het is toch ook niet erg dat je met een nepleren jasje loopt? + snel kapot gaan ze ook niet.

^nepleren ziet ook vaak mooi uit, maar je ziet wel het verschil tussen echt en nep. Heb een neppe en een echte, het verschil qua functie is dat je in een echte minder zweet en het is lucht/waterdicht