Witte afscheiding

Oké

Daarom vraag ik tips, ik vind het ook niet lekker :wink:

Neeee, maar het ziet er zo uit x

Wat een reacties hier zeg, het is gewoon afscheiding van je vagina omdat die ook schoon gehouden moet worden en volgens mij zijn die brokjes gewoon opgedroogde afscheiding.

Maar ik ben al ongesteld geweest, maar de laatste tijd niet meer. En als je ongesteld wordt heb je toch geen brokkelige afscheiding??

Gatver. Waarschijnlijk gewoon opgedroogd?

Maar als het is opgedroogt dan is het hard, maar dit is niet hard.

Afscheiding heb je dus nog wel tot je 50e volgens mij…
Maar wij kunnen niet aan wat tekst zien wat het precies is, dus ga anders naar de dokter voor de zekerheid.

Maar het is een soort slijm! En ik ben sinds me 10e ongesteld en ikben het nu al een paar maanden niet meer.

Dat is meestal ook zo. Als je net ongesteld bent, kun je het een tijdje niet worden. Ik ben het bijna een jaar niet geweest toen ik 13 was. En volgens mij hoort het gewoon slijmerig te zijn, een en al slijm daar. xD

Okee, maar denk je dat de dokter het niet raar vind?? Ik ben namelijk pas 12.

Denk het niet hoor. Anders vraag je het eerst aan je moeder of een vriendin?

Oke, dank je, je bent de één van de weinigen die dit serieus neemt. :slightly_smiling_face: x

eet het op en vertel hoe het smaakt

Zoek alsjeblieft een leven.

Serieus? -__-’

Doe gewoon ffe normaal. @BrokenMirror

ja dit is duidelijk een trol hoor ik snap niet wrm je op haar ingaat

+1.

En ik denk dat het gewoon ‘normale’ afscheiding is. Ik heb er ook last van en het is heel vervelend, maar weinig aan te doen! Een inlegkruisje is wel erg handig, als je die ververst is het weer schoon ipv nieuw ondergoed aan te doen!

ik vind dat zo stom he als mensen +1 zeggen haahah