witblond/heel lichtblond haar

Heeii,
Ik had een vraagje.
Mijn haarkleur is nu warmblond, maar ik wil het al een tijdje
naar witblond. Gewoon echt heel licht zegmaar.
zoals dit:

http://a196.ac-images.myspacecdn.com/images01/120/l_5dd85b93294235bdf1c780f3289cfd53.jpg

Nou verf ik mijn haar dus met pakjes , die je gewoon bij de drogist kan kopen.
Meestal gebruik ik l’oreal. Maar in iedergeval, mijn haar word dus niet witblond…
Moet ik dan naar de kapper om het te laten bleken?
Of weet iemand een pakje verf van een bepaald merk dat je haar wel een stuk lichter maakt?
Mijn haar is dus al blond en ook wel licht maar ik wil dat warme er af.
Dankjewel als iemand tips heeft of whatever ;p

xxx

Je moet inderdaad hiervoor naar de kapper, maar je moet er echt heel erg goed over nadenken… Ik heb namelijk van nature donkerblond haar, maar ben toen naar bijna witblond gegaan, want ik dacht dat het me zou staan. Maar na een tijdje kwam ik erachter dat het totaal niet bij mn gezicht pastte en het me veel te wit maakte. Nu wilde ik me haar weer donkerder verven, maar dan moest de kapster eerst het pigment uit mn haar halen (of andersom, geen idee eigenlijk) en 2x verven, en dan kleurt het dus nog weer heel licht op. Moet dus nog een keer terug en dan mag je hopen dat het een donkere kleur blijft. Witblond is gewoon erg slecht voor je haar, mn haar werd er ook erg droog van en je moet zeker weten dat je komende jaren niet weer een andere kleur wilt… Dat is in ieder geval mijn ervaring ermee. :slightly_smiling_face:

^ Dan zou ik eerst een foto bewerken ofzo…

Jhaa ik heb het nou al 2 jaar ongeveer licht blond, alleen
ik heb dus wat warms erover heen om het maar ff zo te noemen,
wat ik er dus van af wil. Maar om daar nou helemaal voor naar de kapper te gaan?
Want het is in principe al gewoon licht…
Hoe duur kost bleken?

xx

Je hebt het wel over je haar hoor, als je het zelf gaat lopen bleken dan heb je kans dat het helemaal fout gaat. :wink: Ik zou gewoon even naar je kapper gaan, zeggen wat je wilt, dan zeggen zij wel of het slim is om te doen met jouw haar en hoeveel het gaat kosten. Als je je haar vaak verft is het heel kwetsbaar en heb je kans dat ze het je afraden. :slightly_smiling_face:

ik heb 't gehad.
witblond.
je haar wordt ontkleurd en vervolgens wit geverfd.
het is duur [60 eurie bij Kinki kappers] maar wel het gewenste resultaat.
je kunt ook van die grijsverf kopen voor oudjes, maar niet te vaak doen, want dan wordt het dus grijs en we don’t want that xD

goodluck!

ik zou naar kinkykappers gaan

LOL zie dat noorse haar.

Ik zou ook naar de kapper gaan, alhoewel het mij zelf wel is gelukt met verf van de drogist, maar blijkbaar pakt dat niet goed op jouw haar. Inderdaad helemaal laten ontkleuren. Het is wel duur maar als je het eenmaal ontkleurd hebt dan kan je de uitgroei sowieso zelf bijhouden met pakjes van de drogist.

Ik zou het niet doen, maar goed dat is mijn persoonlijke mening.
Als je het echt wil zou ik toch maar even naar de kapper gaan.

Welk pakje gebruikte jij dan en van welk merk als ik vragen mag haha?

xx

Ja klinkt heel stom maar ik heb altijd kruidvat eigen merk gehaald, en dan de allerblondste die er is, 10.0 of 11.0 weet het ff niet meer, maar dat zie je vanzelf wel liggen. Maar goed ik weet niet of die heel goed pakt bij jou aangezien je denk ik zelf wel duurdere merken hebt gehaald. Bij een vriendin van mij pakt ie ook nooit echt goed, dus ik denk dat ik gewoon geluk heb.

Kruidvat vind ik zelf niet goed. Ik had ooit bruine verf van Kruidvat gebruikt maar dat pakte niet erg goed, en had een doffe kleur. Na een tijdje kwam er een beetje een groenige gloed overheen :S

^^ Ik vind Kruidvat ook niet goed. Hij pakte het helemaal niet, ongeacht het zwart was.

Zelf kleuren is altijd wel nogal riskant, ik zou gewoon naar de kapper gaan.

ik heb het ook gehad, maar als je een rood hoofd hebt = het lelijk. :’) en verder is het niet echt goed voor je haar en moet je daarna heel erg lang je haar er hele stukken vanaf knippen omdat het dood is.

Ik heb m’n haar ook witblond gehad. Ik ben van mezelf ook redelijk lichtblond, ik heb het toen gewoon ontkleurd (ontkleuringsspul gehaald bij een kapperswinkel). Je haar is daarna wel een bos stro, maar een paar keer een haarmasker erin dat helpt enorm.

ik heb van mezelf heel lichtblond maar toen heb ik 't ooit geverfd en daarna is 't niet meer teruggekomen (misschien wel maar ik was het toen zat die kleur dus dan had ik heel lang moeten wachten totdat 't goed uitgegroeid was) en toen heb ik 't laten blonderen de kapster doet 't altijd met 12% en 't is nu weer lichtblond.

Ik vind dat beige blond ook mooi geen idee hoe die kleur heet.

```html
Ik zelf heb witblond haarverf van het etos huismerk, die werkt zeer goed…
Let niet op mijn hoofd enzo, het gaat om mijn haar! hihi.

Uploaded with ImageShack.us

```

Color live xxl 01.