witblond haar

ja het zoveeeelste topic -.-
maar ik kan het officiele haar topic niet vinden? :expressionless:

hoe krijg je het zo blond?
met alleen ontkleuring of?

http://www.mynewhair.info/wp-content/uploads/2009/05/kiki-kannibal-2.jpg

geen idee, maar ik vind het eerlijkgezegd niet zo mooi

ik vind het een beetje grijs-achtig opa stilo

ILIKEIT.
maar geen idee.

haha +1
dat heet platinablond volgens mij
ga naar de kapper en vraag.

Volgens mij inderdaad wel alleen met ontkleuring. Als je al heel licht blond van jezelf ben ook met zilver shampoo.

Ik heb het ook gehad, het is tof, maar wel veel werk(uitgroei etc)…

Ah als je het hoofd en het kapsel er voor hebt vind ik het zo’n vette kleur!

Jep, ontkleuren.
Ik heb het ook bijna wit gehad omdat ik het af en toe bleekte. Maar sinds gisteren heb ik er een blonde spoeling overheen gedaan, en nu is alles donkerblond geworden. ._. Ik ben zo pissig lol. Nu wil ik het weer bleken maar mijn haar is echt te dood geworden.

En als je al 3 mm uitgroei heb is het vet lelijk xd
maar ik heb geen verstand van haarkleuringen enzo dus euh
succes =D

mooi !

; voor het wassen cola in je haar & herhalen wordt ht lichter van xx

is dat serieus? :stuck_out_tongue:

echt waar?haha

Blonderen / ontkleuren en loads of zilvershampoo.

ga naar mijn kapster; zij is kennelijk kleurenblind, en verft het graag voor je in witblond, ook al vroeg je donkerblond/lichtbruin.

ligt eraan wat voor haar je hebt…als je donker haar hebt kun je beter naar de kapper gaan…anders wordt het oranje of rood of knal geel…ik heb het zelf natuurlijk zo blond, heb het een x (knal)rood laten verven bij de kapper…toen naar bruin en toen ik weer terug wilde naar blond heeft de kapper er een blonde verf meer dan een uur in laten zitten! toen kon m’n haar niet meer en is het geel geworden…
als je donker blond hebt, denk ik dat het wel kan, moet je er een super lichte verf in doen, laten zitten, misschien iets langer dan de tijd op het pakje…dan eruit halen en als het goed licht is, maar gelig, kun je er zilvershampoo indoen. gewoon zilvershampoo werkt niet…daar bleekt het niet van, haalt alleen de gele gloed eruit.
je moet wel opletten met uitgroei…in zulk licht haar zie je uitgroei heel snel, en wil je dit bijwerken dan gaat je haar er echt van kapot…dus zou het niet te vaak verven…conditioner erin om het te verzorgen…dan komt het voor het grootste deel wel goed

Laten bleken, dan met witblonde verf eroverheen.

ik heb die kleur, wordt gewoon gedaan met ontkleuring & wassen met zilvershampoo.

Ik heb dat ook over een tijdje hoop ik :stuck_out_tongue:
Ben nu in een overgangsfase.
Was zwart, toen feloranje, toen huilen, naar de kapper, nu lichtbruinig/koperachtig.

Binnenkort weer ontkleuren, wordt het weer lichtoranje of geel.
Dan een spoeling eroverheen om de kleur te verbergen.

Net zolang totdat ik wit ben xD

Ik heb 't ook die kleur, ik heb 't met syoss pearl blonde geverfd, en dat wordt ook die kleur (: ik ahd natuurlijk wel al blond haar, dus het zal vast niet meteen werken als je bruin haar hebt haha