Wit!

Help!

Heel vaak is mijn gezicht echt heel wit, net of ik ziek ben fzo.
Ik gebruik wel van dat bronspoeder maar die houd het niet lang vol en lijk nog bleek!
weten jullie miss iets wat ik hier tegen kan doen?

zelfkleurende dagcreme ofzo werkt btw ook niet, net zoals foundation!!

heej

dat heb ik ook…ik heb een hele lichte huid en veel foundations zijn te donker voor me met uitgaan kan het wel valt het niet op maar als de zon schijnt wel is nietg zo mooi en iedereen zegt altijd wat zie je der witjes uit ben je ziek en dan denk ik pffff…:stuck_out_tongue:

maar hoorde wel dat bij de douglas van een bepaalt merk er een foundation is die zich aan jou huidkleur hecht ofzo…!
weet niet of dat waar is…

word ook nooit bruin in de zomer:(

nou ja upje hier heb je weineig aan:P

maar als je elke dag foundation op hebt is ook slecht voor je huid!
is indd erg vervelend als mensen dat steeds vragen…
heeft dat niet met bepaalde vitamines te maken ofzo?

Je hebt bij de HEMA ook een getinte dagcréme ofsoiets… ik heb zelf ook een erg lichte huid, en die werkt bij mij goed, je krijgt er geen vlekken van, en het gaat niet snel weg.

onder de zonnebank gaan?

als je foundation op doet is het ten eerste wel slecht, maar het staat ook zo ‘fake’ eerst ben je wit en dan ineens ben je ‘bruiner’.

foundation is om je huid egaal te maken, niet bruiner ofzo.
is zelfbruiner een optie?

nee hoor denk het niet
ik heb gewoon een hele lichte huidskleur…
ik eet verder gewoon gezond…
en als ik ziek ben ben ik nog witter haha…!

maar ik heb ook donker haar dus dan lijkt het volgens mij
wel lichter

WITTE HUID IS IN! als je huid egaal is, zou ik echt super blij ermee zijn!

dat zeg ik tog niet dat je donkere foundation of moet doen

ik zeg bij de douglas heb je foundation voor de lichte huid…!die heb je niet bij de drogist ofzo…:Sen ik zeg je kan ook onder de zonnebank zeg niet dat het goed iss…|-)

vind het altijd jammer als mensen niet goed lezen en dan gaan zeuren dat het fake is want ik heb een foundation die iets donkerder is als mijn huid maar niemand ziet het echt hoor ligt eraan hoe je het erop doet…!

ga 1x per week onder zonnebank, rest van mn lichaam word wel beetje bruin maar blijf in mn gezicht best bleek

oja, witte huid is in, wtf?! ik ben gewoon wit of het nou in is of niet:p
maar ik heb wel donkere kringen, en dat is superkut, maar voor de rest een hele egale huid, gebruik niks, en vind het mooi:)

ben blij dat je zo’n witte huid hebt! dat is juist super mooi!!

ik heb ook een zombie-hoofd xD

zelfbruiner.

Heb je je bloed al getest? Kan namelijk zijn dat je bloedarmoede hebt…dat heb ik ook…maarja, ik heb sowieso van mezelf echt een rare huid :stuck_out_tongue:

Pff heb ik ook last van.
& als je dan eventjes, een paar seconden buiten bent in die frisse lucht, zijn m’n wangen gelijk knalrood. Van die lelijke grote rode plekken.
Ik voel me zo’n oerhollandse boer :stuck_out_tongue:.

ahahah ik heb iid ook dat ik rode wange krijg als ik buiten ben…

maar ik heb wel bloedarmoede, maar ik kon toen die pillen niet slikken dus heb het nog…maar probeer het een beetje uit eten te halen maar volgens mij was ik daarvoor ook al wit:Pdus bij mij maakte het niet uit…

je huid moet iid wel mooi egaal zijn en geen rode plekken hebben enzow:Pdan kan het heel mooi zijn maar ja vind het bij mezelf niet zo heel mooi

Ja inderdaad, helemaal egaal is het mooi. Mijn huid is wel egaal, behalve als er rode plakken op komen buiten :stuck_out_tongue:
Mensen vragen inderdaad vaak of ik ziek ben.
Heb ook wat donker onder mijn ogen, maar dat probeer ik altijd weg te werken. Maar blijft inderdaad nooit zitten, of elke kleur die je uitprobeert past niet bij je huid.
& kan zijn dat ik bloedarmoede heb. Ik liet dat een paar jaar geleden testen, en toen zei de dokter dat ik voor die leeftijd geen bloedarmoede had, maar als ik een paar jaar later was en dat percentage had dan wel :S dus hij liet me er maar lekker mee zitten, deed er niks aan. Fijn dokter!
Maar goed :stuck_out_tongue:

ik zie ook altijd wit maar ik vind het wel mooi
doe je knalroze lippenstift op… is gewoon vet mooi!

Ik weet niet welke pillen je hebt gehad maar het is even uitproberen. Ik had eerst hele sterke en daar werd ik misselijk van…daarna heb ik van die bruistabletten gekregen, smaakt naar ijzer (vieeees) maar werkte wel hehe…en dan als je de goede dingen erbij eet dan komt het wel goed… :wink: Maarja, kan natuurlijk ook zijn dat je huid van nature wit is (ik weet hoe het is)
Maar weet je…een witte huid vind ik niet eens zo lelijk…best mooi eigenlijk…als je dan de goede kleur blush op doet en je mascara enzo…dan ziet het er allemaal zo schoon en onschuldig uit maar supermooi :angel: een soort Keira Knightley effect…snap je wat ik bedoel :stuck_out_tongue: