Wit/Zwart H&M Jurkje

Ik had laatst een wit/zwart h&m jurkje gehaald. Maar ik weet niet zo goed hoe ik het moet combineren. Kan iemand even zeggen hoe ik plaatje moet uploaden.

Hij komt tot een paar centimeter boven de knie en heeft hele korte mouwtjes. Het is trouwens wit/zwart gestreept. Hij hoort volgens mij onderaan strak te zitten, maar bij mij is dat niet zo. Ik draag het liefst wel met iets er onder…

Een zwarte panty en met een leuk wit tasje? Ik weet zelf ook niet hoe ik foto’s moet posten :blush:

staat ie op de site? dan moet je ; rechtermuisklik ; afbeedlingsurl kopieren *klik* ; naar gs gaan, typ ;
*ctrl V*
(:

Nee volgens mij niet. Volgens mij heb ik hem ook al meer dan een half jaar geleden gekocht xd? Maar ik bedoel met iets eronder, liever een broek ofso. Maar dat staat waarschijnlijk niet echt

Plaatje uploaden: via Imageshack of Tinypic :slightly_smiling_face:

een héle strakke broek??? of zo’n tregging slegging iets?? weetniethoedatheet

Ik heb een hele strakke zwarte broek. Maar ik heb best dunne benen en lijkt het net een legging/tregging ding inplaats van een broek x_x

kan met alles wel :open_mouth: zwarte legging? casual schoentjes of gwn een spijkerbroek en zwarte laarzen oid.

zwarte panty, leuke sneakers eronder voor normaal en voor uitgaan killer heels panty mooie sieraden<3___<3

oke thanks :grinning:

zwarte legging tot aan de enkel, een paar vans, kan eigenlijk in elke kleur en dan hetzelfde kleur van vestje als je schoenen, zo zou ik het doen