Wit voor ogen

Ik heb een beetje een probleem… Soms word ik plotseling wit voor mijn ogen en zie ik even niks meer… Ik blijf dan meestal even stil staan en wacht tot het weer weg gaat. Maar als het weer weg is, krijg ik ineens rare prikkels in mijn handen… Ook een keer toen ik dit kreeg en gewoon door ging met wat ik deed, viel ik flauw. Weet iemand hoe ik dit kan voorkomen, want ik vind het heel erg vervelend…

xx

Ik heb geen idee wat het kan zijn, en waardoor het komt. Up!

ik heb dit zelf ook iets minder erg ben naar de dokter gegaan. Die zei dat ik een te lage bloeddruk heb net zo als de meeste meisjes van mijn leeftijd die lang en slank zijn. Dus ik zou meer zoute dingen moeten eten zei hij.

heb ik ook gehad.
vooral sochtends als ik wakker werd dan werd het wit en ging alles draaien.
was gewoon door de vermoeiheid ;p.
miss ben je overspannen of te moe ?
x

Heb dit ook, alleen dan wordt het zwart bij mij. Ben ook eens flauwgevallen toen. Bij mij was het een combinatie van Vitamine C en ijzer tekort …
Misschien moet je eens bloed laten prikken

Eventjes langs de dichtsbijzijnde opticien waar een optometrist werkzaam is, die kan je zo vertellen wat het probleem is!

Ik denk ook dat je bloedarmoede hebt, ik heb het ook namelijk. Je moet wel even langs de dokter gaan, die schrijft je dan ijzertabeletten voor en laat je bloedprikken :’)

Ik heb zelf best vaak bloedarmoede gehad en toen had ik er nooit last van, dus ik denk niet dat dat het is. Mijn bloeddruk was laatst ook nog gemeten en dat was gewoon normaal…

Als je vaak bloedarmoede hebt gehad is het toch best logisch als het de bloedarmoede is… je kan er opeens last van krijgen vanwege andere factoren in je lichaam…

Dat kan ook als je te snel op staat.

Kan vanalles zijn; vitaminetekort, vermoeidheid, tekort aan bloedcellen, te snel opstaan.

Te snel opgestaan.
Geen bloedtoevoer tot hersenen.

Ik heb dat wel eens als ik te snel ben opgestaan uit hurkstand.
Beetje oppassen en in de gaten houden.

Bij mij wordt het dan zwart? Niet wit.

Ik heb wel een keer gehad dat het wit werd, toen zag ik na een tijdje bijna niets meer en moest ik heel erg overgeven. De dag erna was het over. Geen idee eigenlijk wat dat was…

Ik heb ook altijd dat het wit word ipv zwart, ook al ik te snel opsta. Heb het eigenlijk al jaren en in die jaren verschillende keren bloed laten prikken maar daar kwam nooit wat uit.
Maar, bij jou is het denk ik wel wat anders. Want ik heb het niet zo heel vaak, alleen als ik te snel opsta of een koprop doe XD of als ik 's ochtends vroeg uit bed kom. Maar niet dat ik flauwval ofzo

Dan sta je waarschijnlijk te snel op

Ik heb dat ook, maar dan zie ik sterretjes. Ik heb dat bijvoorbeeld als ik gelijk uit mijn bed kom als ik net wakker ben, of als ik heel lang heb gezeten en dan moe ben en daarna opsta. Ik ben er eingelijk nooit voor naar de dokter gegaan.

Ik had het ook, en het werd steeds erger. Val nu zo’n 3 a 4 keer per dag flauw. Artsen weten niet wat het is :frowning_face: