Wit vlekje door harsen.

3 Dagen Geleden heb ik mijn wenkbrauwen een mooie vorm gegeven door hulp van harsen.
Dat is goed gegaan tot het laatste stukje dat erg pijn deed en er een rode huid aan over heb gehouden een paar uurtjes later was het rode weg , maar heb ik er een soort van wit vlekje van gehouden.

Weten jullie hier wat van? / En wat kan ik er aan doen.?
Ik hoor het graag.
:slightly_smiling_face:

Zat dat vlekje er niet al altijd en viel het pas op toen je de haartjes daar weghaalde?

Zo niet, dan denk ik dat het wel wegtrekt. Kan niet een litteken van het harsen zijn binnen een paar uur, dan had het eerst een wondje moeten zijn.

Nee, Dat vlekje zat er eerst zeker niet.

Ohh maar het is nu al 3 dagen gelden en ik heb het vlekje nog steeds.

Maar wel bedankt voor je reactie!:blush:

Graag gedaan hoor! (;

Misschien heb je een stukje oude huid meegetrokken? (Als dat kan)

ik denk dat je gezicht nog lekker “bruinachtig” was van het zonnetje in de zomervakantie. die hars heeft denk ik een aantal laagjes huidcellen meegenomen en je huid is van onderen natuurlijk gewoon blank. misschien dat je dat nu ziet?
en anders kan het ook een brandwondje zijn. een brandwondje is in het begin ook altijd (??) wit, zonder dat er meteen een blaasje op hoeft te zitten. dit kan het ook zijn :slightly_smiling_face:

aaghhh wacht het gewoon even af. voortaan maar niet meer harsen en je haartjes goed bijhouden met epileren :stuck_out_tongue:

Wat doenie zegt. Valt het heel erg op? Zo nee, dan zou ik me er niet heel veel zorgen over maken, hou ook in de gaten of het pijn gaat doen of blijft doen. Ik heb vlak onder mn wenkbrauw een litteken zitten, en ik erger me er dood aan doordat ik daardoor nu een kaal streepje heb zitten in mn wenkbrauw. Hoe vaak ik de opmerking “ben je uitgeschoten met epileren?” wel niet gehoord heb…

Maar wacht even af hoelang het er blijft zitten, en voortaan gewoon met de pincet hihi.

Heel erg bedankt voor je reactie hier kan ik wel wat mee! Dankjewel!Xoxo

Dat zou ik zeker doen ja met de Pincet. Heel erg bedankt voor je reactie!

dat kan zeker

idd dat is het denk ik wel zeker