Wit t-shirt?

ik heb dus een wit t-shirt van de H&M alleen… hij schijnt supererg door!
ook als ik een witte BH eronder heb
weet iemand hoe ik dit toch kan verbergen?
(kom niet met iets van een hempje eronder ofzo want daar heb ik niks aan)

uhmm … een zwart hempje helpt wel ! ik heb ook zo een t-shirt ! en die is heel dun en schijnt erug doorr … dus doe ik er een zwarte hempje onder !

Een hempje erboven dan?

huidskleurige bh?
of zie je heel duidelijk je huid erdoor?
want dan willen mensen nog wel eens rare dingen denken…
maar als je alleen je bh erdoor ziet kun je een huidskleurige bh doen :wink:

van de voorkant niet, maar volgens mij zie je aan de achterkant wel mn huid erdoor (rug) en je ziet heel duidelijk de randen van de bh dus ik weet niet of een huidskleurige zo’n goed idee is…

Als iets doorschijnt kun je er verder niets aan doen lijkt mij? =p
Hempje dus maar, en ze zeggen dat rood het minst opvalt onder wit, ja lykt vreemd maar je kan het proberen :wink:

kan het proberen =p

zwart zie je heel erg bij je mauwen enzo.
een vriendin van me zei toen dat ik er een grijs shirtje onder moest doen,
dat wil wel!

ik vind hempjes eronder echt kut zitten xd

grijze beha lichtgrijs.

Rode bh schijnt niet door te schijnen (rare zin) Maar heb het nooit geprobeerd…

En waarom geen wit hemdje dronder?

Je hebt ook T-shirt bh’s,

rode bh schijnt idd niet door: zelfde als rode slip bij witte broek
ik heb ook zo’n t-shirt en ik draag er een zwart hemdje onder, niemand ziet het…

Egale kleur hempje. Bij de HEMA heb je trouwens ook huidskleurige hempjes, die zijn erg fijn! Je ziet de naden er namelijk ook niet van.

ze vind hempjes kut zitten

FOEI wel het hele topic lezen he :stuck_out_tongue:

Ander shirtje kopen =D

Gehe nee hoor, rode bh’s werken veel beter dan witte bh’s, dus je kunt beter een rode er onder doen.

bordeaux-rood schijn je onder wit niet te zien :d

ja, j moet kieze hé,
wat wiljj, een hemdje eronder of t gewoon doorschijnend late

Rood, zwart en huidskleur bh schijnt het minst door. Klinkt raar, is toch echt zo.
En bij veel winkels heb je ook van die bh’s speciaal voor t-shirts die wat strakker zitten, zodat je de randen van de bh niet ziet. Moet je maar even bij de hunkemoller kijken!
En anders toch echt een hempje eronder.

Ohja: nooit een witte bh onder een wit shirtje doen, dat schijnt echt het meest door van alle kleuren!

Gewoon huidskleurige bh, is echt heel raar, maar dat zie je dus gewoon echt niet. En dan heb je bij de H&M bv. bh’s die dan goed zitten onder een strak shirtje… t-shirt-bh’s heten die volgens mij xD