Wit spul in onderbroek

Dit klink waarschijnlijk gek, maar ik heb best wel vaak wit glibberig spul in mijn onderbroek maar ik weet niet precies wat het is. Het is btw geen sperma hoor! Ik heb even op internet gekeken en die zij dat je dit hebt als je zwanger bent (maar ik ben nog maagd…) of als je bijna ongesteld word. Over twee maanden wordt ik 14 dus opzich zou het best kunnen dat ik dat binnenkort wordt, maar ik heb dat witte spul al minimaal 2 jaar, dus dan duurt ‘binnenkort’ best wel lang…

Weet iemand wat dit is of heeft iemand anders dit ook? Comment! :point_down:

Gewoon witte afscheiding. Heel normaal, alle meisjes hebben dat.

Ja wat hierboven gezegd wordt klopt! Elke meisje heeft last van afscheiding, ik had het ook een jaar of 2 voordat ik ongesteld werd.

Koetje, bij jou was dat melk. :wink:

Oh was dat het? Dat kan natuurlijk ook! :flushed:

Hey ik heb dat ook maar bij mij is het bruin. Ik ben nog niet ongesteld geworden en dat bruine is echt heel ranzig. Kan ik dit ook voorkomen??

Hey ik heb dat ook maar bij mij is het bruin. Ik ben nog niet ongesteld geworden en dat bruine is echt heel ranzig. Kan ik dit ook voorkomen??

Dat bruine is waarschijnlijk oud bloed, ik denk dat je binnenkort ongesteld zult worden.

vooral katoene onderbroeken dragen dat helpt bij mij want dan kan het doorluchten