Wit slijm

Hallo,

Ik krijg al een hele tijd wit slijm uit mijn vagina… Maar op sites staat dat dat maar even duurt, maar bij mij is dat heel lang.
Ik heb mijn maandstonden en daarna krijg ik direct dat wit slijm, dan terug mijn maandstonden en direct het wit slijm tot aan mijn maandstonden en zo gaat dat verder… Dus een hele maand lang.
Is dit normaal? Kan ik er iets aan doen?

Dankje

Tja het verschilt per persoon. Ik zou me geen zorgen erom maken. Zolang het verder geen aparte geur heeft of een aparte kleur is er verder niks aan de hand. Mocht het een andere kleur of geur veranderen, dan pas is er vaak wat aan de hand.

Je bedoeld afscheiding?

Dat krijg je namelijk zodra je gaat puberen, en het gaat pas weer weg als je in de overgang gaat xD Iedere vrouw heeft het en het is heel natuurlijk, het is pas apart als je het niet zou hebben.

Toen ik net ging puberen vond ik het super vies, maar ach, het zou pas vies zijn als jongens het zouden krijgen in plaats van meisjes hahaha :wink:

Dat is inderdaad gewoon afscheiding. Het verschilt per persoon hoeveel het is, maar je hoeft je nergens druk om te maken als je verder nergens last van hebt :slightly_smiling_face:

Ik heb me daar ook een poos zorgen overgemaakt! Maar het is heel normaal.
Als het in je onderbroek komt en het droogt op, kan het brokkelig etc worden. Daar hoef je je ook geen zorgen om te maken. Als het aan lucht\stof word gehecht word het brokkelig.
Ik zelf heb best last van afscheiding, maar dat is juist alleen maar een goed teken dat je lichaam jezelf schoon houdt daar binnen :slightly_smiling_face:

Inlegkruisjes zijn hier heel handig voor. Hebben mijn probleem opgelost.

Afscheiding haha, geen zorgen maken !