wit slijm bij vingeren?

hallo,

Ik vinger me vaak en als ik klaar ben heb ik wit slijmerig spul aan mijn vinger hangen.
Wat betekent dat?

Dank je! :slight_smile:

Nat, witte vloed, afscheiding, klaarkom-spul?

Das niks ergs hoor, das normaal. Gewoon afscheiding van de vagina :slightly_smiling_face:
Dat slijm is er trouwens ook om “de geslachtsgemeenschap” een beetje makkelijker en comfortabeler te laten verlopen :wink:

Niks om je zorgen over te maken.

Is gewoon afscheiding, is normaal.

Wel je handen wassen en niet oplikken (ja, er zijn mensen die dat doen).

Ja, dat doe ik

Dat witte slijm is normaal, hoort bij de opwinding en seks.

… ik lik het ook best wel vaak op, haha beetje weeig zoet, wel lekker eigenlijk :flushed:

Waarom zou je het niet mogen oplikken? Het is niet giftig of op een andere manier schadelijk. Het is hooguit niet zo lekker.

dat aflikken zou ik ook weglaten…

Nee, ik ga dat niet oplikken. Ben er een beetje vies van.

ahahahahaahahhahhaahahaha

precies dit.

Ik snap dit echt niet. Je bent een meisje van 14 en in elk topic geef je advies alsof je 25 bent en levenslange ervaring hebt op het gebied van seks. Je vertelt ook wel iets te gedetailleerd over alles wat je al hebt gedaan en alsof het heel wat is. Please just act normal.

Beetje raar je reactie. Als je 14 bent mag je geen adviezen geven, dat is gereserveerd voor de oudere dames hier?
Dat seks iets is wat me reuze intereseerd maakt dat ik er erg veel over lees en praat. Mijn ouders zijn beiden arts en hebben me regelmatig voorgelicht, zelfs meer dan me lief is. Ik heb een vriend die een heel stuk ouder is en me ook van alles ‘leert’ en we doen veel samen.

Seks is voor mij een hele leuke ontdekkingstocht en ja, daar praat ik graag over. Met mijn vriendinnen kan ik er niet zo openhartig over praaten. Verder heb ik geen frustraties over seks en over mijn lichaam en nee, … ik vind seks of mijn lichaam ook niet vies, dus sorry als je dat stoort. :stuck_out_tongue:

^ Voor zover ik heb gelezen, heb je geen ‘adviezen’ gegeven. Maar dat terzijde gelaten.

En leuk dat je vanalles met je vriend uitspookt en dat het ‘veel ouder is’. Leuk dat je een fantastische ontdekking doet iedere dag, maar doe niet alsof je het wiel hebt uitgevonden.

Huh heb je al seks? :") (Famke)

Als je met seks neuken bedoeld, dan niet. … maar vingeren doe ik wel en daat gaat deze topic over.

Maar je zegt in je vorige reactie dat je vriend je dingen ‘leert’?
Ik stelde mij er seks bij voor, maar goed.

Ja, inderdaad.
Meid, je bent véértien. En dat je aan het experimenteren bent, prima.
Maar wij hoeven niet alles tot in detail te weten. Dus ook niet hoe jouw afscheiding smaakt?!