wit plekje

Sinds een aantal maanden heb ik af en toe een klein wit plekje onder mijn huid zitten. Het lijkt op een beginnend puistje, maar het is het niet. Het voelt als een klein hard bultje (onder mijn huid dus).
Het is verder niet irritant of vervelend, maar vraag me af wat het nou eigenlijk is…
weet iemand dit misschien?

Dat heb ik laatst ook gehad. Ik heb geen idee wat het is. Bij mij kwam het omdat ik een droge huid had, en daar was 'ie een beetje uitgedroogd denk ik ;p na een week vettige nivea cream smeren was het weg…

Ik denk niet dat dit hetzelfde is als bij jou, dus up ;p

ik weet niet hoe je dat noemt maar ik heb ook zoiets gehad en dat was een soort puistje, heel erg hard… ik heb t toen met heel veel moeite toch uitgeknepen en er kwam talg uit alleen dieper onder de huid… (ja klinkt heel ranzig maar anders kan ik t niet uitleggen:P)

^ Vetbobbeltje dus? Heb daar echt een keer een heeeeeeeeeele vieze homevideo (bij zo’n lachen-om-programma, nou, ik vond het vooral walgelijk :stuck_out_tongue:) over gezien :stuck_out_tongue:

haha oke dankjewel! Ik zal er vanaf blijven (:

Toch maar iets meer water drinken dan. (sowieso meer drinken) dankjewel voor de tip !

Ehmm misschien is het een gerstekorrel?