wit of onnatuurlijke bruiningscreme

ik ga binnekort op vakantie maar word niet zo snel bruin en zal toch in bikini moeten
nu ben ik al begonnen met bruiningscreme, maar het wordt niet zo bruin als je met de zon krijgt en op mn onderbeen vlekt het ook een beetje
zal ik dan maar natuurlijk wit blijven? (mn buik dan, want mn armen en onderbenen zijn niet spierwit) of toch bruiningscreme wat minder mooi is maar wel een bruin kleurtje?

Ik zou gewoon wit blijven.
Gevlekt bruin is zó lelijk.

Gewoon wit blijven.

Beter wit.

Ik neigde ook al naar wit, gewoon omdat ik niet nep over wil komen… dan maar liever wit, het zijn toch bekenden.
dankjullie voor de reacties
er kan een slotje op :slightly_smiling_face:

Ik heb de oplossing gevonden! Word zelf ook altijd zo langzaam bruin en ben best wel wit van mezelf… nou durfde ik nooit zelfbruiner te gebruike omdat ik bang was voor vlekken. Maar bij kruidvat hadden ze opruiming en zocht een bodylotion nu heb ik zonder na denken een zelfbruiner gekocht die ervoor zorgt dat je geleidelijk bruin word! Heb het nu precies een week gebruikt en ik zie echt verschil! Geen vlekken of chemische neppe kleur ben nu licht gebruind en ben benieuwt of ik er nog wat bruiner van word. Smeer ook expres niet waar op de plekke die bedekt worden door me zwemslipje om het verschil te zien:)
Dit is hem! Van Loreal paris alleen ik heb hem dus bij kruidvat in de uitverkoop gekocht voor 4euro

Je kunt ook zelfbruiningscreme kopen die je gelijk ziet, en die ook zelfbruint… Dan zie je precies waar je hoeveel smeert en kun je dus zo vlekken voorkomen…

nouja ik heb alleen vlekken op een stukje onderbeen maar de rest wordt een beetje geelig bruin… dus dan maar liever eerlijk wit

Wit is een goede keuze. Probleem met bruinen zonder zon is dat je dan de overgang ziet van waar je niet smeert etc. Tenzij je natuurlijk heel je lichaam onder smeert, maar daar zou ik nooit aan beginnen. Dan ben je een goede 3 uur kwijt.