Wit haar ..

Hoi, ik ben 13 jaar en mijn haarkleur is normaal donkerbruin. Maar nu word het wit … Ik krijg dus wit haar als het nu groeit … Maar hoe komt dat? Want ik ben nog 13 jaar … dusja, en is er ook een mogelijkheid dat ik mijn normale haarkleur weer terug krijg.

• niet zeggen dat ik mn haren moet verfen, want dat weet ik ook wel, alleen ik wil weten hoe en wat het is …

wit? heb je echt een heelstuk wit haar of alleen aan de voorkant? kun je anders een foto plaatsen?

Huh? Foto idd!
En ik heb geen idee hoe het komt …

ik heb blond haar/donkerblond en als mijn haartjes komen zegmaar uitmijn huid lijkt het ook wit. maar als het verder groeit is het gewoon eigen kleur.

Wat Clau94 zegt, dat heb ik ook. Mijn nieuwe haartjes zijn nog spierwit.

Ik kan geen foto plaatsen, want nu merk je het nog niet, de begin is nog wit. En als ik op internet lees dan staat er iets over ‘‘albino’’ word ik dat nu ofzo …? En je haarkleur beschermt je toch tegen UV stralen? Als mn haar wit word, krijg ik dan dus eerder kanker?

^ op internet kom je de raarste/engste dingen tegen dus niet gaan googlen haha, je kan geen albino worden, zo wordt je geboren en ik denk dat dat verhaal over kanker ook niet waar is, don’t worry.

Haha als albino word je geboren, dat kan niet zomaar gebeuren.

Maar is dit waar? ; En je haarkleur beschermt je toch tegen UV stralen? Als mn haar wit word, krijg ik dan dus eerder kanker?

Ik denk niet dat je je zo druk moet maken.
Waarschijnlijk maak je je zorgen om niets.
Het haar bij de wortels is altijd lichter.

Maar volgens mij is mijn pigment kleur van mn haren ‘‘op’’, hoe komt dat … ?

Hoe lang zijn die haren dan?

een lerares bij ons op school had zo’n hele witte pluk ahar aan de voorkant, van haar zelf, daar zat gewoon geen pigment in ofzo. dat kan gebeuren bij een pluk. maar dat je hele uitgroei ineens wit is, daar weet ik ook geen antwoord op ;o

Het kan wel op vroege leeftijd gebeuren dat je haar geen pigment meer aanmaakt ja. Kan veroorzaakt worden door bijvoorbeeld vitamine B12 tekort. Maar nog veel meer andere dingen. Als je wilt weten hoe dat komt moet je toch naar je huisarts lijkt me. Albino ga je iig niet worden :stuck_out_tongue:. Enne je haar beschermd idd tegen uv stralen maar dat betekend niet meteen dat je eerder kanker krijgt. Je verbrand dan idd wat sneller, dus kan je misschien beter een petje ofzo opdoen.

Ik ken trouwens een meisje, die heeft op een plek op haar hoofd geen pigment, dus heeft ze een witte plek op haar huid en een wit stuk haar.

ken ik ook noek ^^ nouja eens gezien:P. maak gewoon een foto.

Dat op een deel van je hoofd (een pluk haar dus) geen pigment voorkomt hoor je wel vaker, maar dat heel je uitgroei wit is vind ik ook raar, kan me er geen voorstelling bij maken. Wordt het duidelijker en kleurt het niet bij? en is het echt wit, of iets lichter dan je eigen haarkleur? denk dat een foto wel duidelijkheid geeft, ookal is het dan niet heel duidelijk, misschien zonder flits>?

haha jaa? ik ken dr trouwens niet echt, maar van harald heb ik haar een keer gezien hah