Wit gezicht, wallen, ochtenden..

Hoi meiden!

Ik zit met 'n nog al vervelend probleem waar ik zelf best mee zit!
Elke ochtend, het maakt niet uit hoe vroeg ik ga slapen, word ik wakker met wallen!
De ene keer zijn ze nog erger dan de andere keer… En het maakt niet uit hoe vroeg ik slaap… Als ik lekker geslapen heb (meestal vast geslapen) dan word ik alsnog wakker met wallen…
En dan heb ik nog een wit gezicht waardoor het waarschijnlijk nog meer opvalt…
Ik gebruik wel concealer maar ja… dat is ook niet alles want dat bedekt het niet helemaal en dan zie je een soort lichte waas onder je ogen… Ookal geprobeerd eerst concealer en daarna getinte dagcrème (ik gebruik liever geen foundation) Mijn vader zegt ook regelmatig: Wat zie je eruit! (zo bleek en mega wallen)

Ik hoop dat jullie me please kunnen helpen/tips geven want ik vind het toch niet meer leuk eigenlijk… :sob::muscle:

Hee,

Ik heb hetzelfde, vooral dat bleke huid.
Ik gooi 's ochtends sowieso eerst al liters water in m’n gezicht, dan zie je er al iets minder moe uit! :slightly_smiling_face:
Daarnaast gebruik ik soort foundation om toch iets donkerder gezicht te hebben. Ik wilde dit ook niet, net als jij, maar heb het uiteindelijk wel gedaan. Werkt wel iets, hoor!
En daarnaast… tja. Ik wacht eigenlijk met je mee voor tips! :slightly_smiling_face:

Liefs,

Eet je wel gezond?
Kom je genoeg buiten?

Ik probeer 2 stuks fruit per dag te eten, (vaak lukt het maar 1 en soms helemaal niet)
En verder 4 boterhammen op school,
in het weekend in de avond vaak wat lekkers…

En ik probeer nu wel meer buiten te komen, ik ben wel elke dag buiten (naar school enzo)
maar in het weekend probeer ik 't nu ook wel meer

Ik wel in ieder geval, buiten sowieso! Ik hou ervan om buiten te zijn. :slightly_smiling_face:
En eten, dat ehm. Tja.

Dit ja. Ben je ook moe als je wakker wordt?

Als je echt het gevoel hebt dat er iets niet klopt dan kan je altijd even bloed laten prikken, misschien heb je een tekort aan iets. Maar ik zou eerst even de ‘standaard’ dingen uitproberen en goed doen (om het zo maar te zeggen). Regelmatig sporten (lekker in de buitenlucht ook, hardlopen bvb), genoeg gezond en gevarieerd eten, je huid goed verzorgen, etc.

Dit als reactie op je bericth op m’n gastboekgeval. Kun je me dat ff uitleggen hoe ik daarop moet reageren? (Sorry, ben nieuw hier en de combinatie ik + nieuwe sites is niet zo goed :slightly_smiling_face: )
Hahaha, dat idee had ik ook altijd, daarom wilde ik ook niet. :slightly_smiling_face:
Ik heb nu van de action, ja, niet super misschien, maar werkt wel voor mij, zo’n kleintubetje van BB cream. Deze heb je in verschillende tinten zeg maar, en ik heb de lichtste tint gepakt, Deze valt niet zo op! :slightly_smiling_face:

Eet je gezond? Want dat heeft echt enorme invloed op je huid.

Die wallen trekken dus als ik t goed begrijp wel weg tijdens de dag? Ik zou eens naar een parfumerie gaan en om advies vragen voor een creme ofzo. Waarschijnlijk kan je daar ook wel een monstertje krijgen om iets te testen, dat je t niet meteen hoeft te kopen.

Zelfde met je witte huid. Ik zou zelf geen bruinere foundation opdoen, maar eerder blush of bronzer, dat lijkt me er natuurlijker uitzien. Kunnen ze je bij de parfumerie vast ook aan helpen, en ook aan hoe je het het beste op kan doen.