Wit doorschijnen jurkje wat daaronder

Ik heb een wit bijna doorschijnend jurkje via internet gekocht.
Wat zouden jullie eronder aan doen qua ondergoed/onderjurkje? zodat het niet doorschijnt. Iig dat je ondergoed niet ziet zitten.

Groetjes, Lisanne

Ook last van! Net ook nieuw wit jurkje gekocht… maar ook geen idee

dus up

hetzelfde jurkje nog een keer kopen en eronder doen. behalve als het een duur jurkje is. je kan ook hetzelfde jurkje in een andere kleur kopen.

het klinkt stom, maar ik heb het zelf gedaan :stuck_out_tongue: lijkt alsof het zo hoort.

maar het ligt natuurlijk wel een beetje aan het jurkje :wink:

Zwart jurkje eronder, bijvoorbeeld een strapless van H&M.

of een hempje eronder?

gewoon een wit jurkje en wit ondergoed eronder lijkt ie minder doorschijnend doe ik zelf ook altijd. als je zwart eronder doet valt het juist op

ja dat heb ik ook
iigv geen wit ondergoed er onder dat zie je jusit heel duidelijk

ik he ook een wit jurkje die best wel doorschijnt… weet ook niet hoe ik moet combineren xD

huidskleurig ondergoed er onder valt het minder op

en juist niét wit doen, dan zie je het al helemaal zitten :pensive:

Of huidskleur ondergoed, zie je niet te zitten

bij mij wel =.=

ik heb ergens op girlscene gelezen dat rood ondergoed het minst opvalt onder witte kleding.
raar maar misschien wel waar.

Ik heb ook een witte doorschijnende rok en toen kreeg ik ook het advies rood ondergoed te dragen…

je kunt ook onderjurkjes kopen…

Wit onderjurkje kopen.

Seamless ondergoed (hema bijvoorbeeld) in de kleuren beige, nude, tan of zwart. Maar als het een lossig jurkje is dan is wit ondergoed niet zo heel erg, je hebt namelijk ook van die witte seamless hemdjes.

Zwarte BH.
En bloemetjespanty.
of een andere mooie panty

Mijn zus heeft bij Livera gewerkt en ze heeft altijd gezegd dat roze en huidskleur het minst doorschijnen. Vooral geen WIT onder wit :]. En dan ook geen knalroze, maar gewoon een subtiel kleurtje roze…

Dan moet je een rode if zwarte bh eronder dragen, dit schijnt er niet doorheen. En inderdaad een leuke panty

Je kan toch gewoon een lang wit t shirt kopen bij de h&m ofzo?