Wit 'bultje' in vagina

Hoi!
Ik heb even een nieuw account aangemaakt, omdat ik dit liever niet op mn eigen account zet.

Ik kwam er laatst achter dat ik een wit bultje/vlekje bij de opening van mn vagina heb, een beetje tussen mn vagina en mn urinebuis. Het leek alsof het gewoon wat afscheiding was wat er zat, maar ik kon het niet weghalen. Het is ook geen zweertje ofzo, want het is best hard. Ik heb al even gegoogled, maar ik kon niks vinden wat hierop leek.

Ik heb 2 sekspartners gehad. De eerste was maagd en was verder ook nog niet seksueel actief geweest. En mijn huidige vriend heeft zich laten testen (nadat wij al eens seks hadden gehad) en hij had geen soa’s. Ik dus waarschijnlijk ook niet aangezien hij het dan al van mij zou moeten hebben.

Ik hoop dat iemand me kan helpen!

Soa denk ik dan toch meid als je er niks over kon vinden :confused:\

Wtf? Het hoeft echt niet alleen een SOA te zijn hoor. Lekkere bangmakerij.

@TS: De enige oplossing is om naar de dokter te gaan. Alleen die kan met enige zekerheid bepalen wat het is en of het behandeld moet worden.

Ik denk dat angst aanjagen hier niet nodig is, realistisch zijn wel.
Bij een standaard SOA test worden of kunnen sommige zaken niet getest worden.

Een voorbeeld hiervan is Herpes. Pas door de blaasjes te controleren kan vastgesteld worden of het dit is. Aangezien je enige ‘klacht’ een witte stip is en geen jeuk, blaasjes, brandend gevoel… denk ik niet dat dit het geval is.
Wat wel het geval kan zijn, is genitale wratten. Ook dit wordt niet getest/kan enkel bij uitbraak. Je beschrijving kan dit zijn, maar zonder foto is dat moeilijk te zeggen.

Hiermee snel naar de HA gaan is de enige optie, want laten aanslepen kan verstrekkende gevolgen hebben en enkel hij kan uitsluitsel geven.

Hmm, ik denk dat ik dan inderdaad toch maar even naar de huisarts ga. Heel erg bedankt voor jullie hulp!