Wist niet dat ik verliefd op hem ging worden!!

Ik had een tijdje een jongen op hyves die vlakbij me woont.
Ik vond hem wel knap en reageerde op zijn foto en we begonnen met
elkaar te krabbelen. Dit was eigenlijk gewoon voor de fun. Maar toen
begonnen we ook met elkaar te msnen en we praten nu zeker al een maand elke dag met elkaar. Maar nu ben ik geloof ik verliefd op hem geworden. Ik wil altijd dat de dag snel om is zodat ik 's avonds met hem kan msnen. Ik denk de hele dag aan hem. Wat moet ik doen? Het aan hem vertellen? En hoe kan ik dat dan het beste vragen? Ik durf niet eens zijn mobiele nummer te vragen of wat af te spreken?? Iemand tips?

Gewoon een keertje met elkaar afspreken! Ik bedoel, jullie praten al elke dag met elkaar, waarom niet eens iets afspreken?! En dan niet als date gelijk, maar gewoon voor de leuk op een openbare plek (ik dacht even dat je hem al langer kende in het echt, zeg maar, had het even verkeerd gelezen!) Dan kun je misschien die dag gelijk merken of er meer is, dat hij je ook ‘leuk’ vindt op de manier dat jij hem leuk vindt.

mijn vriendin is al 2 keer aan een vriendje gekomen op die manier dus ik zal zeggen spreek met hem af! maar zorg wel dat het ergens openbaar is in het centrum ofzo!

Voor je hem gaat vertellen wat je voelt, zou ik toch eerst eens zijn nummer vragen en dan eerst wat sms’en en bellen en uiteindelijk eerst eens afspreken. Misschien komt die in het echt heel anders over dan via msn, dat weet je nooit he. En als je nog steeds hetzelfde voelt na hem in real life gezien te hebben, zeker vertellen :slightly_smiling_face:

http://forum.girlscene.nl…opic/list_messages/192031

Ik heb er even een algemeen topic voor aangemaakt, want ik kon geen algemene vinden. Maar om je vraag nog even te beantwoorden: zoek zijn Hyves en probeer zo in contact te komen.

Die had ik dus al, haha