Wisselvallg jongens

Ik ken al een tijdje een jongen. Ondertussen zijn we gaan praten op msn, hyves, sms en gewoon. Maar op msn enz. ik hij heel wisselvallig. De ene keer aardig, andere keer afwezig, andere keer flirterig, andere keer bot.

Dus hoe weet je dan in hemelsnaam of iemand je leuk vind! De ene keer duurt een gesprek wel 3 uur een andere keer valt het nu 10 min. al stil

Ik heb werkelijk geen idee!
dankje!

hallo?

het staat er nog niet eens 5 minuten op.
chill zeg.

spreek met hem af…? je kan over msn niet merken hoe leuk iemand je vind… dat heeft toch ook te maken met lichaamstaal enzo…

Dat merk je vanzelf wel ofzo?
Is het belangrijk dat hij je leuk vindt (vind jij hem leuk?)

hoe kan je nou eimand leuk vinden over msn? spreek een keermet hem af dan.

Je zei dat je hem al tijdje kent enzo… maja als zn jongen zo raar tegen je blijft doen op msn of hoe dan ook… dan denk ik niet dat hij jou echt leuk vind.
Want als hij jou echt leuk vind zou hij niet bot tegen je zijn en is dat flirtgedoe misschien wel gewoon een spelletje?
Geloof me ik heb ook paar jongens meegemaakt die zo zijn. Je kent hem een tijdje en hij blijft alsnog zo doen? ik zou er niet meer veel aandacht aan geven:) maar dat is mijn tip maar omdat ik dat zelf ook zo vaak heb gehad:s

Hij neemt het waarschijnlijk niet eens zo serieus, ik ken ook wel wat jongens waarmee ik zo doe op msn. Alleen dan doe ik wat die jongen bij jou doet, eerlijk gezegd gewoon omdat het me niet echt interesseerd. Ik ken ze niet in het echt dus weet ook niet of het ooit wat zou worden.

Eerst afspreken dus. :wink:

Ik ben het eens met LadyGagaFan.

ik ken ook zo’n jongen die dat deed :slightly_smiling_face:
en waar ik de ene keer hele leuke gesprekken had en de andere keer was het gewoon niet leuk maarja dan was ik meestal chaggi of hij of hij was bezig… maarja hij is dus nu wel mijn vriendje =]
maargoed… to the point. kijk je moet dan gewoon als hij niks zegt en als het gesprek stil ligt niks meer tegen hem zeggen en dan als hij op msn komt als hij offline is geweest niet meteen iets tegen hem zeggen nooit doen hoewel het ligt eraan maarja ziet er soms een beetje wanhopig uit…
en laat hem ook het gesprek een keer beginnen (of doet hij dat al?)