Wisselende signalen

[i]Hee,

er is een ding aan jongens wat mij zó erg stoort, en dat is dat ze altijd wisselende signalen afgeven.
De ene dag kijken ze je heel vaak aan, doen ze lief en de volgende dag zijn ze gemeen, noemen ze je slet of weet ik het.
Ik denk dat jullie dit allemaal wel herkennen, maar wat heeft het te betekenen want ik zit er echt mee xd

xxx[/i]

jongens… :roll_eyes:
snap niets van ze, sorry!

als we dat nou eens zouden weten…

ze zeggen dat meisjes onbegrijpelijk zijn
nou jongens kunnen er ook wat van!!!

nou vind ik dus best meevallen… misschien op de basisschool, of soms om stoer te doen, maar meestal zijn jongens júist recht voor zn raap! meiden zien juist téveel in oogcontact; misschien keek hij gewoon naar je uitgelopen makeup of staarde hij naar de poster die naast je hing…

Ik had dikwijls dat jongens de ene keer heel lief deden en de andere keer afstandelijk maar nog noooooit waren ze ècht gemeen.
Als ze dat doen, maak ik meteen duidelijk dat ze moeten oprotten, hoor.

precies
dat denk ik ook.
meisjes zoeken overal te veel achter. ook als het er niet is.
als een meisje jou aankijkt denk je toch ook niet dat diegene jou wel ziet zitten.
en er lopen ook scheldende aandachtvragende meiden rond…

precies

hoewel ik denk dat wij toch nog een tikkeltje onbegrijpelijker zijn dan zij.

edit; al denken we zelf van niet :stuck_out_tongue: Een hele goeie vriend van me en ik hadden het daarover en hij had echt zoveel dingen die die niet snapte. En de meeste jongens raken daardoor in de war, en gaan ze zelf ook vaag doen :stuck_out_tongue: Maar het is inderdaad een raadsel :expressionless:

als jongens je willen, grijpen ze je. oogcontact moet overduidelijk zijn. dus als ie erbij lacht, of echt zo’n doordringende blik hebben. dat het; ‘‘IKVINDJELEUK’’ er vanaf druipt. anders, let it go girl.