Wisselen van studie

He iedereen,
ik zit een beetje met een probleem,
ik studeer nu 3 maanden aan een universiteit en ik vind de ‘onderzoekende’ factor op mijn studie helemaal niks, ook vind ik het erg moeilijk.
Nu ben ik erg creatief en was het voor mij echt twijfelen toen ik mn studie moest kiezen of ik voor die unistudie ging of voor de kunstacademie (hbo). Uiteindelijk voor uni gekozen maar ik kan er mijn passie/creativiteit totaal niet in kwijt.
Nu zit ik dus te denken om te stoppen en thuis te wonen en even te gaan werken en dan in september te gaan beginnen bij een creatieve opleiding dus kunstacademie of iets in de richting van game architecture en design.

Ik vind het gewoon erg moeilijk om zulke beslissingen te maken, je hebt toch geld weggegooid en mn ouders zijn er totaal niet blij mee. Toch wil ik het even posten om te vragen of iemand dit ook heeft en miss tips heeft om je gedachten op een rijtje te krijgen. Of misschien zit er iemand op de kunstacademie of doet iemand iets met (game)design die mij wat kan vertellen over hun opleiding.

Beetje vaag allemaal i know, maar t valt te proberen toch… ik weet niet goed wat ik moet…
Thnx

Ondanks dat ik goed op mijn plek zit bij mij studie, vind ik het nog jammer dat ik niet voor de kunstacademie ben gegaan. Anyway… praat er met je ouders over. Ik ben ook een keer geswitcht van opleiding en ik ben zooooo blij dat ik dat gedaan heb!

Het is zo vervelend als je het niet naar je zin hebt op school en uiteindelijk zullen je cijfers daar ook onder leiden. Uiteraard is het echt zonde van het geld, daar kan ik niets anders van zeggen.

ik heb zelf ook een hele tijd getwijfeld. ik wilde heel graag iets creatiefs doen maar uiteindelijk ben ik universiteit gaan doen. ik heb het wel naar mijn zin op mijn opleiding. maargoed. daar ging het even niet om :stuck_out_tongue: