Wisselen van school

Hoi!

Ik zit nu in 3VWO TTO (alle vakken in het engels) en ik heb het totaal niet naar m’n zin. Er zijn wat dingen voorgevallen in de klas waardoor ik hier nu geen vriend(inn)en heb en me verschrikkelijk alleen voel. Ik ga iedere dag met tegenzin naar school en naar de dingen waar ik juist plezier in zou moeten hebben, heb ik helemaal geen zin meer in. Zo ga ik in april bijvoorbeeld een week naar Engeland met de klas, om m’n diploma te halen voor het TTO gedeelte, en in juni gaan we naar Antwerpen.
Ik heb al gevraagd aan mijn clusterleider of ik overgeplaatst kan worden naar een andere klas, maar dit is helaas niet mogelijk omdat ik dus TTO doe en mijn klas niet parallel loopt met de andere klassen.
Nu heb ik contact opgenomen met een andere school in mijn buurt, om te vragen of ik vanaf volgend jaar daar terecht kan, vanaf 4VWO dus. Voor mij duurt dit echter verschrikkelijk lang en ga ik het hier niet volhouden.
Dus ik wilde weten of ik misschien zelfs al dit schooljaar daar naar toe kan. Het lijkt me onwaarschijnlijk, omdat het toch onredelijk is als ik niet overgeplaatst kan worden naar een andere klas maar wel naar een andere school in hetzelfde schooljaar? Maar aan de andere kant, mijn huidige school kan hier niet houden toch?

Bedankt voor het lezen en jullie reacties, het zou me veel helpen!
En voor als dit niet lukt, hebben jullie tips voor hoe ik dit schooljaar wel door kom?

Ik denk dat het nu zo op het eind van het schooljaar heel moeilijk is om een andere school te vinden.
Negeer mensen die vervelend doen en ga volgend schooljaar een frisse start maken op een andere school.

Ik zou informeren bij de school waar je heen wilt gaan. Ik denk dat zij het antwoord wel weten. Succes!