Hoi, ik studeer nu economics & business economics aan de universiteit in Groningen, maar ik twijfel of ik dit wil blijven doen of dat ik biologie wil gaan doen in Groningen. Ik heb me voor de zekerheid al ingeschreven bij biologie. Maar nu vraag ik me af, stel ik haal dit eerste jaar mijn Propodeuse voor E&BE en ik besluit biologie te gaan doen. Maar als ik dan toch tijdens biologie erachter kom dat ik liever E&BE wil doen, kan ik dan door naar het tweede jaar van E&BEomdat ik mn P al heb? Of ligt dit helemaal aan de studie dus moet ik contact opnemen met de studieadviseur? Ik ga nog wel even goed over deze keuze nadenken maar dan weet ik dit al vast alvast bedankt!!!
Ik zou het inderdaad vragen aan je studieadviseur. Die weet dat het beste.
Volgens mij heb je dan al je bewijs dat je alle vakken goed hebt afgerond en kun je dus instromen in het tweede jaar, maar een studieadviseur weet dit het beste en kan jou bij het denkproces helpen. Bij twijfels over studie etc. is het altijd het beste om meteen met de adviseur af te spreken. Dan kunnen ze bijhouden waar je mee zit en kun je uiteindelijk effectiever geholpen worden.