Wiskundetoets

Hallo,

Ik heb volgende week dinsdag een wiskundetoets waar ik nog niet voor geleerd heb. Ik heb eigenlijk veel lopen kloten tijdens de lessen en niet serieus mijn huiswerk gemaakt. Ik heb niks nagekeken en heb zelfs een paragraaf niet gemaakt. Jaja,ik zie jullie al denken… Ik heb er veel spijt van en ik ben ook zo dom dat ik dit niet serieus heb genomen.

Ik zou liever niet erop worden aangesproken,want ik weet het. Ik ben zo stom dat ik deed. En heb er spijt van.

Maar hoe kan ik dit nog goedkrijgen door een voldoende te krijgen op de toets? Ik heb een toets over één hoofdstuk en het gaat over lineaire grafieken en formules. Ook komen hellingsgetallen en startgetallen aan bod. Heb de theorie gelezen en ik vindt het niet zo extreem lastig,maar ik heb zeker nog veel hulp nodig.

Help?

Misschien een kijkje nemen op http://wiskundeacademie.nl/? Verder kan je de gemengde opgaven of diagnostische toets in je boek maken en nakijken.

Is er niet iemand uit je klas die goed is in wiskunde en je nog snel even zou willen helpen? Bijvoorbeeld samen de oefeningen uit je boek maken? Dan kun je meteen uitleg vragen als je iets niet snapt.

Heb alle opdrachten maken en dan vragen of je even het nakijkboekje mag lenen!

Als je getal en ruimte hebt. Een methode. Heb je bij elke paragraaf een A-vraag. Een afsluitende vraag. Lees eerst de uitleg en maak dan de Avraag. Heb je hem goed is alles goed en anders maak je d-toets, herhaling of extra ofz. Amdere methode ken ik niet. Suc6